Pet savjeta za dužu kosu

Dolaskom toplijeg vremena u mnogim ženama raste čežnja za dugom kosom koja se presijava na suncu. Prije no što odustanete od te ideje predlažemo vam da poslušate nekoliko naših savjeta.

Koristite dobar šampon

Lomljive vlasi i oštećenja nastala termalnom izlaganju istih glavni su krivci za suhu kosu nezdravog izgleda. Feniranje, šamponi koji sadrže sulfate, nedovoljna količina regeneratora i manjak proteina mogu uzrokovati lošu kvalitetu vlasi. A stanje mogu pogoršati i često kupanje u bazenima, morska sol, ali i boravak na previše sunca.

Kako bi se uspješno oduprijeti ovim vanjskim faktorima važna je pravilna njega, točnije neutralni šamponi bez silikona bazirani na namirnicama prirodnog porijekla. Kao odličan borac protiv suhe i lomljive kose pokazalo se i ulje makadamije koje možete kupiti u ljekarnama.

Ne zaboravite se šišati

Mnoge žene rade pogrešku kada prilikom puštanja kosejer izbjegavaju frizera. Naime, kosu biste trebali šišati svakih 6 tjedana jer se ona ponaša jednako kao i sve ostale dlake na tijelu – što je više šišate više će rasti.

kosa2

Zaštitite kosu

Proizvodi za zaštitu kose pomažu zadržavanju korisnih nutrijenata u vlasi, ali i služe kao potpora volumenu. Oni stvaraju barijeru između kose i izvora topline pa tako vlasi ne dolaze u direktan kontakt s toplim zrakom.

Oprezno s peglom i figarom

Vlasi čija je struktura oštećena podložne su pucanju, posebice ak se nalaze u dodiru s izvorom topline – peglom i figarom. Kao vodič za primjenu uvijača može vam koristiti jednostavno brojanje. Tako pramen koji tretirate ne biste trebali držati namotanim oko figara duže od 10 – 15 sekundi.

uvijac za kosu

Imajte na umu da kosa prije peglanja ili uvijanja mora biti potpuno suha. Također, kada ste u mogućnosti, pustite da se osuši prirodnim putem.

Hrana je pola zdravlja

Osim što valja paziti na vanjske faktore, put do zdrave kose je i pravilna prehrana bogata vitaminima. Trebali biste piti puno vode i bazirati prehranu na voću i povrću, a potpora vašoj ljepoti mogu biti i vitamini iz bočice poput B kompleksa.