Pobjegnite od gradske vreve i prepustite se uživanju

Terme Tuhelj i Terme Olimia, zahvaljujući nizu investicija i noviteta koje uvode, poput proširenja kampa, obnove animacijskog parka u Termama Tuhelj, novih wellness usluga, te potpuno novog koncepta zdrave hrane, najavile su vatreni provod za nadolazeće ljeto.

Bivši hrvatski plivač Gordan Kožulj, te tv voditeljica i pjevačica Sanja Doležal, novi su ambasadori kvalitete i dobrog imidža za 2014. godinu, koji će predstavljati Terme Tuhelj, te prenositi svoja iskustva i doživljaje javnosti i prijateljima. Ponosni na veliki broj stalnih gostiju, Terme Tuhelj i dalje nastavljaju kampanju ‘Postani ambasador’ , te tako i dalje daju mogućnost svim svojim gostima da postanu njihovi ambasadori dobre volje, te da šire pozitivne emocije, i to putem nekoliko kanala, web stranice Terma Tuhelj, Facebook stranice Terma Tuhelj ili putem online razglednice koja je dostupna tijekom boravka u hotelu Well****.

Sanja Doležal _ ambasadorica Terma Tuhelj za 2014.

Novi koncept prehrane

Osluškivanjem potreba gostiju kao i sljedeći selfness pristup koji su Terme Olimia i Terme Tuhelj započele , uveden je koncept vitalne prehrane u kojem se 30% hrane priprema s posebnom pažnjom te pravilnom kombinacijom nutritivnih elemenata. Osoblje ugostiteljstva Terma Tuhelj i Terma Olimia prošlo je brojne edukacije kako bi naučili spremati hranu s drugačijim namirnicama i na drugačiji način. Vitalna hrana u restoranima označena je simbolom jabuke kako bi gost mogao vidjeti da se radi o vitalnom jelu te time složiti svoj vitalni obrok. Isto tako gostima su na raspolaganju začini i ulja sa savjetima zašto je određeni začin dobar te kako ga kombinirati s određenim jelom. Isti princip je i s hladno prešanim uljima. Velika pažnja posvećuje se pripremi hrane pred gostom te je zbog toga u funkciji show cooking gdje gost može sam iskombinirati namirnice i savjetovati se s našim kuharima.

Menta, poznat i popularan začin, zasađena je u wellness vrtu te je slučajnim odabirom postala biljka vodilja Terma Tuhelj. Svojim čudotvornim svojstvima u potpunosti se poistovjetila s konceptom Terma Tuhelj jer se radi o destinaciji u kojoj gost pronalazi svoj mir, uči o pozitivnim navikama i mijenja sebe, svoj način života i svoje poglede na kaotičnu svakodnevicu. Menta se proteže kroz sve odjele Terma Tuhelj. Već kod samog ulaska u sobu, na jastuku goste čeka miris mente i mali poklončić, sapun od mente s porukom. U Terra lounge i Infinity baru gostima je na raspolaganju čaj od mente uz koju se gostu poklanja poruka. U hotelskom restoranu Lati,gosti mogu isprobati mentu u kombinaciji s gizom, a u SPAeVITA centru i Svijetu sauna mogu doživjeti pravi wellness doživljaj isprobavajući masažu s mentom ili piling.

Gordan Kožulj _ ambasador Terma Tuhelja za 2014.

Izgradnjom wellness noviteta kao što je hamam, private spa i panoramska sauna, došlo je do ideje o proširenju wellness ponude. To se prvenstveno javilo početkom suradnje s velikim wellness majstoromPedžom Filipovićem.
Shodno tome, u SPAeVITA centru razvijeno je nekoliko novih tretmana kao što su: Antistress masaža Kalma ,Ayra zvučna masaža tibetanskim zdjelama koja umiruje raspršene misli i preopterećen um i obnavlja životnu energiju., te refleksna masaža stopala ‘Hod po oblacima’ koja potpuno balansira rad svih unutrašnjih organa i cijelo tijelo dovodi u savršenu ravnotežu.

Ritual kuće je 3 minutni ritual koji je gostima i djelatnicima predstavljen kao pozitivna navika za početak dana, a on je ujedno i dio selfness koncepta. Radi se o pomno osmišljenim vježbama koje potiču kruženje vitalne energije koje aktiviraju sve stanice.

Izgradnji pravog camping resorta

Kamp Terme Tuhelj postat će ove godine omiljeno cjelogodišnje mjesto za kamping i zabavu. Uređeni su već osnovni preduvjeti za daljnji razvoj kampa u Termama Tuhelj, te je cijeli kamp spojen na postojeći pročišćivač otpadnih voda. Daljnji cilj je stvoriti pravi camping resort i prvi pravi kamp u kontinentalnoj Hrvatskoj sa 150 parcela, uz parkove i ugostiteljske objekt. Ideja je urediti kamp kao malo zagorsko selo, s obzirom na to dase isti nalazi na vrlo atraktivnoj lokaciji ispod Dvorca Mihanović.

Uređenje dodatnih sadržaja na Vodenom planetu zamišljeno je u pogledu izgradnje montažnog animacijskog otoka veličine 26m2 koji će sadržavati binu s natkrivenim krovom. Ideja izgradnje animacijskog otoka jest da se kvaliteta animacijskih programa digne na višu razinu te da se potakne što veća suradnja s lokalnim stanovništvo u vidu prezentacije tradicije i kulture Hrvatskog zagorja. Projekt je zamišljen kao ljetna i zimska pozornica gdje će se održavati različiti zabavno-edukativni programi u koje bi se uključile brojne udruge, društva, škole kako bi se posjetiteljima prezentirali običaji i zanati zagorskog kraja.

Vatreno ljeto

Ovogodišnja ljetna kampanja nazvana je ‘Vatreno ljeto’ , prije svega jer je s jedne strane povezana s nogometnim prvenstvom, a s druge strane s odličnom zabavom na Vodenom planetu koja će se temeljiti na pojačanoj animaciji te tematskim vikendima.

8F53F3F6

Srpanj je zamišljen kao mjesec gdje će se nastojati dnevnim i hotelskim gostima pokazati maksimalno od zanimljivost Hrvatskog zagorja . Pokreće se i projekt ‘Pokreni se’, koji će se održati 30.07.2014., a nastao je s ciljem osvještavanja ljudi i poticanja na vježbanje za zdraviji i sretniji život neovisno o dobi i spola, te promoviranja kulture zdravog življenja, sporta. Kolovoz će biti u znaku tradicionalne Tuheljske noći, a paralelno s događanjima na bazenima, organizirat će se razna događanja u amfiteatru hotela kao što su kazališne predstave, stand up nastupi i slično.

Svjesni važnosti izlaska na uvijek nova tržišta, opredijelivši se za pionirske korake u prezentaciji hrvatskog i slovenskog kontinentalnog turizma te shvativši potencijal ruskog tržišta, odlučili smo se za još jedan proaktivan korak i otvorili Predstavništvo Terma Olimia i Terma Tuhelj u Rusiji.

OSVOJITE NAGRADU

Terme Tuhelj vam poklanjaju 1×5 cjelodnevnih ulaznica za kupanje.

Ukoliko želite osvojiti ovu nagradu, pošaljite nam mail s točnim odgovorom na [email protected] s naslovom TUHELJ te navedite sljedeće podatke: ime i prezime, korisničko ime na She.hr-u, broj mobitela i svoju punu adresu.

Kako se zove ovogodišnja ljetna kampanja Termi Tuhelj?

Vaše prijave primamo do 10. srpnja 2014., nakon čega ćemo objaviti imena dobitnika.

Dobitnica je Ivana Kuna. Čestitamo!