Prevarite želju za slatkim dok ste na dijeti

na dijeti

Pazite  na svoju težinu, brojite kalorije, a unos ugljikohidrata svele ste na minimum? I baš zato, tako vam nedostaju oni mali grešni zalogaji! Nemojte popustiti, nemojte u naletu slabosti zgrabiti tu šaku čipsa ili se praviti  da nitko nije vidio kako ste red čokolade upravo ugurale u usta.

Ako ste na dijeti opskrbite se pravim namirnicama, unaprijed pripremite zalihu kriznih “cheat“ zalogaja i prije no što se počnete mrštiti na umjetne zaslađivače spomenute u tekstu, imajte na umu da je bezbolnije ponekad zgriješiti s njima nego s vašom pravom ljubavi – rafiniranim bijelim šećerom.

Puding s umjetnim zaslađivačem

Da, baš tako – svi sastojci su isti osim što šećer zamjenjujemo umjetnom alternativom. Ovo nažalost nije nutritivno najbolji izbor, no kad je rezanje kalorija u pitanju ili PMS ludilo, ovaj mali “cheat meal” savršeno će obaviti zadatak – zavarati mozak i popuniti želudac. Kalorijsku vrijednost lako izračunate čitajući pakiranje mlijeka koje koristite te s ambalaže pudinga.

Kokice

Ovo vrijedi u slučaju da pripremate kokice bez dodatka ulja, maslaca, parmezana i ostalih “poboljšivača okusa“. Dame koje posjeduju aparat za kokice ili mikrovalnu slobodno neka si priušte obične kokice. Odličan su izvor vlakana i  antioksidansa, a savršeno umiruju naše tužno zavijanje želuca. Jedna šalica takvih kokica ima oko 30 kcal, dok 100 g ima oko 380 kcal. No kako su kokice lagane, 100 grama je količina koju, sigurni smo, nećete pojesti ako pazite na težinu.

na dijeti

Frozen Yoghurt

Ovo je sve popularnija zamjena za sladoled i ostale slastice i ne bi trebao biti rezerviran samo za ljeto. Kada ste u šećernoj krizi i jako vam se jede nešto slatko, samo posegnite u zamrzivač. Najbitnija je vaša volja za prethodnu pripremu. Kupite male kalupe za sladoled na štapiću (Ikea) ili pak smjesu ulijte u silikonske kalupe za muffine. Jednostavno je – jogurt po želji pomiješajte sa zamrznutim voćem (višnje su npr. odličan izbor) i eventualnim zaslađivačem. Ostavite  u zamrzivaču najmanje 3 sata, no najbolje preko noći. Tako u kriznim trenucima ne morate gubiti vrijeme na pripremu već odmah možete uživati u ledenoj poslastici – s guštom i polako.

Posni sir s cimetom

Niste ljubitelj? Potražite posni sir Milbona (u Lidlu) koji je mnogo kremastiji i ako u šalicu sira dodate žličicu cimeta te još pokoju kap stevie ili zaslađivača po izboru i dobro izmješate – dobili ste ukusan i nisko kaloričan desert. Naime, 100 g posnog sira ima otprilike 66 kcal. Cimet snižava nivo šećera u krvi i spašava vas od prilično “bezličnog“ okusa posnog sira.

Foto: iStockphoto.com