Prirodnim putem povećajte svoju plodnost

Mnogim mladim ženama trudnoća nije među glavnim prioritetima, ali nikad nije kasno početi razmišljati o lošim navikama koje mogu uzrokovati poteškoće sa začećem u vremenu kada se želi zatrudnjeti.

U trenutku kada žele osnovati obitelj, mnogi parovi nailaze na poteškoće. Promjenom ili uvođenjem određenih navika moguće je utjecati na vlastitu plodnost i pomoći u bržem začeću.

1. Zdrave navike

Želite li zatrudnjeti, tijelo morate očistiti od toksina. Izbacite alkohol, kofein i cigarete. Istraživanja pokazuju da tri šalice kave ili četiri šalice čaja dnevno može smanjiti šansu za začeće. 200 do 250 mg kofeina dnevno je sasvim dovoljno. Kod muškaraca pušenje uzrokuje smanjenje broja spermija, a kod žena ubrzava gubitak jajnih stanica i može ubrzati preuranjeni početak menopauze.

2. Organska prehrana

Meso iz konvencionalne proizvodnje sadrži umjetne hormone koji mogu negativno utjecati na razinu hormona u ženskom tijelu. Zdrava prehrana koja pozitivno utječe na plodnost podrazumijeva organsko meso, kao i voće i povrće koje nije tretirano kemikalijama.

Također, ugljikohidrati uzrokuju porast razine šećera u krvi i višu razinu inzulina što može spriječiti ovulaciju. Rafinirane ugljikohidrate zamijenite cjelovitim žitaricama.

3. Med

Med je prirodna namirnica koja potiče plodnost, a po kojoj je izraz 'medeni mjesec' dobio naziv. Med sadrži sastojak polen koji poboljšava i seksualni život.

4. Vitaminski dodaci

Vitaminski dodaci štite reproduktivno zdravlje, a posebno oni koji sadrže vitamin B12, Inozitol i L-arginin.

5. Vitamin D

Sunčeva svjetlost najbolji je izvor vitamina D, a izlaganje dnevnoj svjetlosti može pomoći ženama s poteškoćama pri začeću. Namirnice poput ribljeg ulja i jaja također sadrže ovaj vitamin.

6. Česti seksualni odnosi

Mnoge žene imaju neredovit menstrualni ciklus i kod njih je teško prognozirati ovulaciju. Stručnjaci za plodnost preporučuju što češće vođenje ljubavi, a to se odnosi na svaki drugi dan ili barem tri puta tjedno.

7. Umjerena tjelovježba

Redovito vježbanje je nužno za zdravlje, ali ne smije se pretjerivati. Intenzivno sagorijevanje masnoća snižava razinu estrogena što može poremetiti cijeli menstrualni ciklus, stoga vježbajte umjereno.

8. Odlazak na odmor

Mnoge žene zatrudne upravo na godišnjem odmoru i putovanju daleko od doma. Odlazak na odmor omogućuje odmak od stresne svakodnevice, a parovi imaju prilike češće i više upražnjavati seksualne odnose jer imaju više slobodnog vremena.