Probudite se pomlađeni

Svi znamo da je dobar san iznimno bitan za normalno funkcioniranje organizma. Nedostatak sna ili njegova loša kvaliteta u značajnoj mjeri dovode do dodatnog stresa organizma, otkazivanja pojedinih funkcija te općenito pojave ozbiljnih poremećaja u metabolizmu. Moderan stil života često ostavlja malo vremena za kvalitetan san, a stres nakupljen tijekom dana dovodi do nesanica i nekvalitetnog, isprekidanog sna ispunjenog noćnim morama.

Stoga je uvijek dobro prisjetiti se dobrih starih trikova kako učiniti svoju noć lakom, san dubokim i obnavljajućim, a jutro svježim i odmornim.

Tjelovježbom do boljeg sna

Čak i najlakši oblik tjelesne aktivnosti poput polusatne šetnje može pomoći boljem i kvalitetnijem snu. No intenzivnu tjelovježbu koja razbuđuje tijelo i podiže temperaturu trebali bi završiti barem 2-4 sata prije odlaska na spavanje kako biste vašem metabolizmu dali dovoljno vremena da se ohladi i uspori te pripremi na san.

Samo lagana hrana i piće prije spavanja

Masna i kalorična hrana opterećuje metabolizam, kofein i nikotin djeluju stimulativno i razbuđuju ga dok alkohol smanjuje kvalitetu sna. Stoga ih prije odlaska na počinak treba izbjegavati u širokom krugu. Za lagani večernji obrok prije sna najbolje je odabrati nešto lagano poput jogurta, voća ili nemasnog sendviča, a za dubok i okrjepljujuć san preporučuje se šalica toplog mlijeka s medom ili čaj od kamilice.

Odvojite sat vremena prije sna za opuštanje

Nema goreg preduvjeta za loš san od razmišljanja o negativnim aspektima svakodnevnog života netom prije spavanja. Problemi na poslu ili u obitelji, računi i dugovi koje treba podmiriti, kao i nezadovoljstvo ljubavnim životom, sve to dovodi do emotivnog i psihološkog stresa koji san čini kratkim i nekvalitetnim, a tijelo umornim i nakon buđenja.

Prepustite se ugodnim mislima – lijepim stvarima koje ste proživjeli, trenucima koji su vas nasmijali i učinili sretnim. Pogledajte komediju, opustite se uz lagano štivo ili meditaciju.

Naštimajte svoj biološki sat

Probajte svaku večer zaspati u isto vrijeme. Točno određeno vrijeme za san unosi manje stresa u organizam, navikava ga na raspored i vrijeme za odmor te jamči kvalitetniji san.

Prozračite sobu

Svjež i lagano prohladan zrak pogoduje čvršćem i kvalitetnijem snu. Stoga je preporučljivo prije spavanja prozračiti sobu te ako je moguće smanjiti ili ugasiti grijanje kako topao i zagušljiv zrak ne bi utjecao na kvalitetu sna.

Spavajte u mraku, miru i tišini

Probajte spavati u što zamračenijoj i tišoj prostoriji kao bi se vaše tijelo moglo u potpunosti opustiti, bez konstantnih audio-vizualnih stimulansa iz okoline. Jaka ulična rasvjeta ili buka u prometu koja dopire do vašeg doma čini san konstantno isprekidanim, a buđenje teškim i razdražljivim. Zamračite svoju spavaću sobu – navucite zastore i rolete, zatvorite vrata i prozore, isključite mobitel i uređaje koji ometaju san i opustite se.

Pripremite svoju kožu na beauty sleep

Metabolizam stanica naše kože budi se onda kada naše tijelo utone u san. Naime, od ponoći do 6 sati ujutro epidermalne se stanice dijele i obnavljaju mnogo brže i intenzivnije nego tijekom dana. Epiderma je tada mnogo osjetljivija i bolje prima sastojke koje joj pružamo – zato je to idealno vrijeme za obnavljanje kože.

Obavezno uklonite make-up

Prvi grijeh ljepote koji mnogo djevojaka, ali i žena često ponavlja jest odlazak na spavanje s make-upom, bez čišćenja lica. Nečistoća i make-up opterećuju i začepljuju pore te onemogućavaju pravilnu regeneraciju kože.

Odaberite pravu noćnu njegu

Upravo zbog bržeg i intenzivnijeg netabolizma stanica tijekom noći, koža bolje i brže upija aktivne sastojke preparata za njegu. Stoga se preporuča navečer koristiti nešto intenzivniju njegu koja potiče obnavljanje stanica kože, kako bi efekt regeneracije kože tijekom sna bio što učinkovitiji.

Crème Prodigieuse Nuit noćna obnavljajuća njega kombinacija je čudesnih biljaka s antioksidativnim moćima: dragocjenog vječnog cvijeta, plavog zvjezdana i ekstrakta kakaa te bijelog boba koji pojačano djeluje na obnavljanje kože. Izolirani iz sjemenki cvijeta ove mediteranske biljke, proteini bijelog boba potiču obnavljanje stanica na način koji je nježan za kožu – za razliku od AHA kiselina koje mogu iziritirati kožu zbog svoje niske pH vrijednosti.

Za dubinsku hidrataciju tu je biljni glicerin, dobiven iz šećerne repe, kokosovog ulja, ulja suncokreta i uljane repice, koji zadržava vodu u koži i na taj način sprečava dehidraciju. Ova obnavljajuća noćna njega popravlja oštećenja nastala danju djelovanjem oksidativnog stresa. Ujutro su konture lica glatke, a koža je sjajna i obnovljena. Sadrži čak 90,2% sastojaka prirodnog podrijetla.
Cijena je 198,41 kn.