Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr
Razveseli mamu i vrati se doma
Razveseli mamu i vrati se doma

Dobar posao

Razveseli mamu i vrati se doma

Budućnost u Adrisu

Posljednjih mjeseci Hrvatska bilježi porast iseljavanja, pogotovo mladih i obrazovanih ljudi, a za razliku od prethodnih valova iseljavanja, uglavnom je riječ o mladim obiteljima koji svoj boravak u inozemstvu smatraju trajnijim, zbog teške gospodarske situacije u zemlji. Tek manji dio vraća se u Hrvatsku, nezadovoljni kvalitetom života u zapadnim zemljama ili nakon što u inozemstvu ne ispune svoja očekivanja.
S obzirom da se otvaraju tržišta nekoliko europskih zemalja, procijenjeno je kako količina ljudi koji bi iselili iz Hrvatske mogla biti ozbiljan problem hrvatske budućnosti jer se reflektira na gospodarsku stabilnost, mirovinski sustav, ali i teško demografsko stanje zemlje.

Budućnost u Adrisu

Kako bi zadržala što više mladih ljudi, Adris grupa, inače poznata po svojoj društvenoj odgovornosti, raspisala je treći ciklus natječaja u sklopu programa „Budućnost u Adrisu“, putem kojeg zapošljava mlade ljude nakon završenog fakulteta te im omogućuje dodatno usavršavanje, kako bi u relativno kratkom roku mogli ostvariti i zapažene menadžerske karijere.
Ponudu koju je teško odbiti prati i kreativna kampanja “Razveseli mamu i vrati se doma”, koja je ovih dana prešla i granice naše zemlje,kako bi motivirala mlade da ostanu kod kuće, odnosno kako bi mladima na odlasku pokazala da, unatoč svemu, ima budućnosti i u Hrvatskoj.

Razveseli mamu i vrati se doma

U inozemnim zračnim lukama poput Munchena, Frankfurta i Dublina, gdje slijeće najveći broj naših mladih u potrazi za kruhom i domom, osvanuli su jumbo plakati s natpisom „ Razveseli mamu i vrati se doma “.
Putem serije motivirajućih plakata, koji najavljuju treći ciklus popularnog programa zapošljavanja „Budućnost u Adrisu“ kojim Adris već tri godine mladim visokoobrazovanim ljudima bez radnog iskustva nudi specijalizaciju, mentoriranje i zapošljavanje, Adris promovira područja rada koja imaju budućnost u Hrvatskoj, poput marikulture, destinacijskog menadžmenta, prehrambene biotehnologije, matematičkog modeliranja i sl.

Iz Adrisa poručuju kako su s kampanjom krenuli kako bi upozorili na veliki društveni problem iseljavanja mladih, ali i kako bi konkretnim mjerama pomogli mladima da svoju budućnost ostvare u Hrvatskoj, koja ima velikih mogućnosti za razvoj.

Više o natječaju i prilici da se u Hrvatskoj izgradi poslovna karijera može se saznati na www.buducnostuadrisu.hr.

 

 

 

 

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Drama Queen

Lako je tuđim mlatiti, kažem vam. Prelako. Lako je prebaciti odgovornost na nekog drugog...

Video box 2

Snimljena u čarobnoj prirodi tradicionalne vile u Istri, nova Guliver ljetna kampanja za protagonisticu ima jednu od najljepših Hrvatica.

Trendovi

Kampanja predstavlja važnost stilske različitosti, čime se povlači poveznica između jednojajčanih blizanaca koji na različite načine nose iste komade, čime se još jednom pokazuje...

Događanja

BIPA FASHION.HR održat će se 21. put, od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.