Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Sedam poslovnih grijeha – nemojte čekati da jedna osoba ujedini sve te “vrline”

Zabušavanje, inertnost, izbjegavanje odgovornosti… Kada je dosta?

Zabušavanje, inertnost, izbjegavanje odgovornosti… Kada je dosta? Neki zaposlenici jednostavno nisu dovoljno kvalitetni da budu dio vašeg tima. Donosimo sedam detalja koji mogu pronaći trulu jabuku u vašoj organizaciji. Nemojte čekati da jedna osoba ujedini sve te “vrline” – već tri dovoljne su za ozbiljan razgovor!

Ovo su neke osobine koje definitivno ne želite zateći kod svojih zaposlenika…

1. Izbjegavanje problema kada se pojave

Takvi će djelatnici složiti zamišljenu, možda i zabrinutu facu na sastanku, ali kada se vrate za svoj stol, problem je za njih ostao u sobi za sastanke. Oni su posebno opasni kada kompanija nema strogo ustrojenu hijerarhiju – čitaj: lijenčina nema šefa koji će mu zapovjediti da riješi konkretan problem.

2. Kašnjenje na sastanke, na posao, s predajom programa ili projekta

U korijenu tih iritantnih navika uvijek je ista stvar – nedovoljna motiviranost ili, još gore, lijenost. Posao se mora shvatiti maksimalno ozbiljno jer zbog takvog zaposlenika cijela tvrtka dobiva stigmu neprofesionalne, neozbiljne grupice.

3. Koči kvalitetan kadar u napretku

To je možda i najveći problem kompanije. Svatko će jednom naletjeti na nekoga tko zna više jezika, ima bolje referencije, bolja tehnička ili IT znanja. Pitanje je što s tim zaposlenikom. Najlakši je način – zagorčavati mu život dok ne odluči otići iz poduzeća! I problem je riješen.

To je scenarij iz noćne more, a takav zaposlenik treba ekspresno dobiti opomenu prije otkaza.

4. Dopušta kritiziranje kompanije

Dok vas poslodavac plaća, vi ste njegov vojnik. Naravno, nitko nije toliko naivan da će očekivati junačka djela poput rada nedjeljom ili blagdanima, ali ako tko (iznutra ili izvana) o tvrtki govori loše a vaš zaposlenik zijeva, očito nije nimalo motiviran za rad u kompaniji. Tu nije riječ o izbjegavanju sukoba – minimalna razina odanosti nije opcija, ona je uvjet.

5. Pokušava biti što manje odgovoran

Ovdje govorimo o vještini! Postoje ljudi kojima je moto da se ne živciraju oko „nepotrebnih” stvari ili onih „koje ionako ne mogu promijeniti”. Jedno je ostati hladne glave, a drugo pokušavati izbjeći odgovornost, posredno time i stres, a tako i svaku eventualnu pogrešku. Zlatna riječ, barem što se poduzetništva tiče, uvijek je bila „proaktivnost.”

6. Ne ulaže u daljnje obrazovanje

Psiholozi se slažu da ta boljka redovito pogađa starije zaposlenike, koji su se naviknuli raditi po utabanim stazama. Nažalost, tehnologija se razvija na dnevnoj bazi, a kadar koji odbija evoluirati u skladu s vremenom opasna je kočnica i loš primjer svim zaposlenicima. Dobar su način skupna usavršavanja, organizirana neposredno prije, poslije ili za vrijeme posla.

7. Priče o poslovnim prilikama

Takve priče ne samo da su moralno upitne nego pokazuju i koliko im je autor ne motiviran za rad u tvrtki. Nitko ne želi zaposlenika koji jednim okom gleda u Excelovu tablicu, a drugim u Moj Posao!

www.profitiraj.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Dobar posao

Jedan od ključnih elemenata borbe za ravnopravnost spolova jest osigurati jednakost plaća za jednak rad, međutim, istraživanja i dalje otkrivaju duboke disparitete u primanjima između...

Drama Queen

Ne treba misliti da išta zaslužuješ, bilo da se radi o prilici, odgovoru, raščišćavanju neke situacije…

Dobar posao

Za usporedbu, zastupljenost žena u upravama 350 najznačajnijih društava na Londonskoj burzi prema podacima The Female FTSE Board Report za 2023. je 40% i...

Dobar posao

Novac nije najvažnija stvar u životu, reći će oni koji ga imaju. Kako bi i vama postao nevažna stavka, donosimo vam nekoliko vještina kojima...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.