Seks može biti odlična tjelovježba

Dok se čini prilično teško odvojiti malo vremena za vježbu, malo ljudi uopće obraća pažnju na to da je seks jednako produktivan i koristan.

Ne samo da pomaže sagorijevanju kalorija, nego isto tako pruža parovima priliku za obavljanje rutinske vježbe istodobno sa seksualnim zadovoljstvom. Što više parovi mogu tražiti!

Gotovo svi mišići, uključujući noge, bedra, ruke, ramena i donji dio trbuha rade za vrijeme seksualnog odnosa. Kako seks ponekad ne može trajati onoliko koliko bi trebala trajati idealna tjelovježba parovi trebaju posebno paziti na koji će način “tempirati” predigru, seks i sam vrhunac.

Osim činjenice da seks pomaže kod glavobolje, smanjuje depresiju i stres, djeluje blagotvorno na kožu i kosu i sl, također je istina da se mnoge seksualne poze mogu koristiti kao jednostavna vježba.

Seksolog Dr. Shivi Jäggi (Delhi) – tvrdi: “Seks pomaže pri sagorijevanju velike količine kalorija. Različite pozicije u kojima se partneri osjećaju udobno pridonose vitkom tijelu. Nekoliko složenih pozicije koje zahtijevaju više fizičke snage i uključuju više rada mogu dovesti do mršavljenja i snaženja mišića. Intenzitet pokreta i trajanje seksa jako su važni faktori.”

Donosimo vam neke položaje kod vođenja ljubavi koji će vam protegnuti najvažnije grupe mišića u tijelu …

Misionarski položaj (muškarac iznad)

Jedan od najklasičnijih položaja koji koristi više od 90 posto parova. Ovaj položaj uključuje balansiranje težine, pa očito ima više fizičkih prednosti. U misionarskom položaju sve se vrti oko istezanje i zatezanja. Dok je muškarac je na vrhu, žena također može zategnuti I protegnuti leđa. Osim toga, ona također može pokušati stezati Kegelove mišiće za vrijeme čina.

Partner na vrhu dobiva više od tjelesne aktivnosti. Kad je muškarac “gore” prilično steže ruke i ramena. Osim toga, laktovi i koljena se maksimalno koriste se za balansiranje u takvom položaju, stoga se protežu mišići u oba navedena dijela tijela. Osim toga, mišiće bedara također rade za vrijeme seksa u misionarskom položaju, jer ste skoro na koljenima za vrijeme čina.

Zgodno!

Žena iznad

Žene mogu brzo doživjeti orgazam dok su “gore”. Preuzimanje inicijative od strane partnerice može dovesti do vrlo dobre vježbe. Ova pozicija omogućuje partnerima da uživaju dok ravnopravno sudjeluju. Žena koristi svoje ruke kako bi se balansirala gore dolje, dok muškarac pri tome drži ženu i tako također balansira njezinu tjelesnu težinu.

Dok je žena na vrhu, težina obično pada na muškarca. Žene su tjelesno slabije za vrijeme seksa, pa ne možete očekivati da će držati svoju tjelesnu masu u potpunosti, ali definitivno su mišići bedara uključeni.Aako zadrži poziciju dulje, ona isteže biceps, triceps, podlaktice i prsne mišića u najvećoj mjeri.

Opet je to i odlična vježba za muškarce, gdje oni koriste svoje bicepse kako bi držali svog ženskog partnera.