Seksting i utjecaj društvenih mreža na seksualni život današnjice

Sjećate li se kako je nekad seks s neznancima s Interneta bio stran pojam? Suvišno je reći da pametni telefoni i društvene mreže utječu na način na koji komuniciramo. Ali, čini se da sve više ljudi koristi tehnologiju da se seksualno izrazi kroz fotografije, seksting i „dating“.

LELO s vama želi podijeliti neke od spoznaja o preklapanju seksa i tehnologije.

  • Gotovo tri četvrtine ispitanika (72.5%, ili 4,710) smatra se aktivnim konzumentima društvenih mreža.
  • Gotovo jedna trećina (31.7%) imala je spolni odnos s nekim koga je poznavao samo s društvenih mreža.
  • Među onima koji su imali odnos s nekim koga su upoznali preko društvenih mreža, dvije trećine (65.8%) odgovorilo je da je iskustvo bilo “sve čemu su se nadali”.
  • Među onima koji nisu imali odnos s nekim koga su upoznali preko društvenih mreža, više od polovice (50.3%) odgovorilo je da bi.
  • 19.3% je na društvenim mrežama objavilo sliku koju su slikali tijekom spolnog odnosa.
  • 33.3% je koristilo društvene mreže za dogovaranje seksa.
  • 58.5% koristi seksting u svojoj seksualnoj interakciji.
  • I 22.4% ima „tajni“ račun na društvenim mrežama samo u svrhu seksa.

Čini se, dakle, da su društvene mreže najučinkovitiji način da se s nekim „spetljamo“, a za sve one koji su to već napravili, iskustvo je, generalno, pozitivno. A za one kojima veza između društvenih mreža i seksa izaziva nelagodu, ipak imamo dobre vijesti.

Velikih 87.4% tvrdi da ne provjerava društvene mreže nakon seksa, i tvrdi da „im je zabranjen ulazak u spavaću sobu.“