Spriječite jutarnje mučnine

Drage trudnice, svjesni smo kako blaženo stanje zna biti i pomalo mučno. Naime jutarnje mučnine javljaju se kod 70 % trudnica , najviše kod onih kojima je to prva trudnoća. Zanimljivo je i to da su mučnine češće kad žene koje nose veći broj plodova, tako da je to možda i znak da nosite blizance. Mučnina onda može potrajati i kroz cijelu trudnoću, dok kod većine žene ona traje do 12-og tjedna trudnoće. 

Iako se ne zna pravi uzrok mučnina za vrijeme trudnoće, stručnjaci su većinom mišljenja kako to stanje uzrokuju hormoni. Oni uzrokuju veću potrošnju šećera u krvi pa dolazi i do osjećaja mučnine. Naravno, mučninama su sklonije majke koje imaju povijest želučanih tegoba.

Izdržite tih nekoliko prvih mjeseci te uz ovih nekoliko savjeta pokušajte makar smanjiti jutarnje mučnine.

1.
Pokušajte konstantno po malo jesti, prazan želudac može uzrokovati mučninu.
2. Držite slane krekere pokraj sebe i gricnite pokoji prije nego ustanete iz kreveta.
3. Izbjegavajte masnu hranu poput pommes fritesa.
4. Jedite hranu s više vitamina B, jer on sprečava mučninu.
5. Koristite đumbir u prehrani.
6. Isprobajte prirodne lijekove poput akupresurnog steznika na ruci ili enzim od papaje.
7. Pijte puno vode između obroka i probajte češće konzumirati mineralnu vodu s limunom.
8. Ako pijete vitamine, nemojte ih uzimati na prazan želudac jer će pojačati mučnine.
9. Nemojte konzumirati željezo u tabletama, ako niste anemični.
10. Kad se dobro osjećate jedite zdravu hranu i pomalo vježbajte.

Iako se većinom koristi termin jutarnja mučnina, loše vam može doći u bilo kojem trenutku u danu. Ipak, oboružajte se savjetima i s puno tekućine te stalno pijuckajte kako od konstantnog povraćanja ne bi dehidrirali. Lijekove nemojte uzimati bez savjeta liječnika, te ako osjetite da su mučnine prekobrojne, naravno posavjetujte se s ginekologom. Iako mučnina definitivno nije ugodna, budite svjesni kako će proći, a ono što dolazi poslije toga je prekrasno blaženo stanje, pa će se jutarnje mučnine činiti kao slatke muke.