Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dizajn

Sretne djevojke su najljepše

Već prepoznatljivi slogan Borboleta nakita kaže “Happy girls are the prettiest“, pa ova nova kampanja dočarava misao kako je ljepota upravo u sitnicama koje nas čine sretnima.

Nova kampanja popularnog nakita Borboleta ističe ženu koja nepretenciozno korača kroz život uživajući u svakodnevnim sitnicama, kao što su šetnja gradom, dobra knjiga i šalica kave. Naglasak kolekcije je na “street style-u“ tj. uličnoj modi, jer je Borboleta djevojka samozatajna i svoja, neopterećena društvenim okvirima i normama i u životu bira samo ono što je ispunjava i čini sretnom.

Borboleta Bubble1

Sve to su misli vodilje nove linije Borboleta Bubbles, koju čine mali simboli ljubavi i sreće, kao što su srebrni ili pozlaćeni leptir te zvijezda i srce na svilenom koncu ili lančiću, kreirani da, onoj koja ih nosi, čuvaju želje.

untitled-43-logo m

Nova linija Borboleta nakita nadovezuje se na već postojeće i dobro poznate kolekcije, kako svojim vizualom, tako i materijalima od kojih je izrađena, a to su uvijek plemenite kovine poput zlata i srebra na svilenom koncu ili lančiću.

untitled-40-logo m

Već prepoznatljivi slogan Borboleta nakita kaže “Happy girls are the prettiest“, pa ova nova kampanja dočarava misao kako je ljepota upravo u sitnicama koje nas čine sretnima.

Model kampanje je Ana Jakovljevic iz agencije Talia model, a više o kolekciji možete doznati na stranici www.borboleta.co.

 

Ne propustite

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.