Sretne djevojke su najljepše

untitled-35-logom

Nova kampanja popularnog nakita Borboleta ističe ženu koja nepretenciozno korača kroz život uživajući u svakodnevnim sitnicama, kao što su šetnja gradom, dobra knjiga i šalica kave. Naglasak kolekcije je na “street style-u“ tj. uličnoj modi, jer je Borboleta djevojka samozatajna i svoja, neopterećena društvenim okvirima i normama i u životu bira samo ono što je ispunjava i čini sretnom.

Borboleta Bubble1

Sve to su misli vodilje nove linije Borboleta Bubbles, koju čine mali simboli ljubavi i sreće, kao što su srebrni ili pozlaćeni leptir te zvijezda i srce na svilenom koncu ili lančiću, kreirani da, onoj koja ih nosi, čuvaju želje.

untitled-43-logo m

Nova linija Borboleta nakita nadovezuje se na već postojeće i dobro poznate kolekcije, kako svojim vizualom, tako i materijalima od kojih je izrađena, a to su uvijek plemenite kovine poput zlata i srebra na svilenom koncu ili lančiću.

untitled-40-logo m

Već prepoznatljivi slogan Borboleta nakita kaže “Happy girls are the prettiest“, pa ova nova kampanja dočarava misao kako je ljepota upravo u sitnicama koje nas čine sretnima.

Model kampanje je Ana Jakovljevic iz agencije Talia model, a više o kolekciji možete doznati na stranici www.borboleta.co.