Što pojesti prije spavanja?

Vjerojatno vas na večer najviše hvata glad te ste skloni napraviti velike prehrambene greške naspram svoje linije, ali i dobrog sna. Naime, nije sva hrana pogodna za konzumaciju prije spavanja – ponoćni zalogajčić bi trebao biti niskokaloričan i nešto sporije probavljiv jer ipak sljedećih oko osam sati nećete ustajati iz kreveta i jesti.

Za vrijeme spavanja, vaše tijelo ne koristi toliku količinu energije kao kad je budno te iz tog razloga višak hrane sprema u masne naslage. Ako prije kreveta pojedete nešto bogato kalorijama, vaš šlaufić će se samo širiti.

Izbjegavajte šećere jer su brzo probavljivi, lako prelaze u mast, a čak vas mogu i držati budnima.

Najbolje je pojesti nešto bogato vlaknima što će vam usporiti probavu. Posegnite za povrćem ili pak hranu od cjelovitog zrna. I proteini su također preporučljivi za ugodan san – oni služe za obnavljanje tkiva za vrijeme odmora.

Pogledajte koje su to preporučljive namirnice za opušten san i vitku liniju.

1. Tuna

Izrazito bogata proteinima, a niskokalorična te s malim postotkom šećera, tuna je savršen ponoćni zalogajčić.

2. Svježi sir

Izrazito dobar prije spavanja je svjež sir jer sadrži protein – kasein koji se sporo probavlja i opskrbljuje tijelo s dovoljno energije u snu.

3. Puretina

Ako vam se jede kakav komad mesa – puretina je preporučljiva zbog toga što sadrži amino kiselinu (Tryptophan) koja usporava proces probave.

4. Med

Na večer si priuštite šalicu čaja s medom, jer ovaj slatki pčelinji proizvod sadrži kemikaliju orexin ( poznatu i kao hypocretin) koji regulira uzbuđenje, budnost i apetit. Pomaže moždanim stanicama da se opuste i ugodno pripreme za spavanje.

5. Zelena salata

Prije spavanja pripremite si zelenu salatu. Ona naime sadrži laktucin – supstancu koja pomaže pri opuštanju i izrazito mirnom i lakom snu.