Zagrebački streetwear brend na sceni je skoro dvije godine, a već iza sebe ima zavidnu količinu obožavatelja i kupaca. Modne zaljubljenike i ljubitelje Streetwear stila osvojili su modelima u kolekciji Trading Game koji vrhunski spajaju urbano i tradicionalno, jednostavnim i upečatljivim komadima odjeće koji na sebi nose tradicionalno ručno rađeni motiv hrvatske čipke.
„Ova kolekcija ima dosta noviteta u sebi pa smo ju odlučili i prikazati na potpuno drugačiji način. Izabrali smo klub Opera da dobijemo tu atmosferu koju smo htjeli i koja u potpunosti odgovara priči našeg brenda. Ono što nas je posebno dirnulo je bila naša publika koja je došla obučena u sve naše dosadašnje modele, tako da je pola kluba doslovno bilo u CHYPKI. To nam jako puno znači i daje nam ogroman poticaj za dalje“, izjavili su Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, kreativni dvojac iza brenda CHYPKA.
U novoj kolekciji najviše se ističu hoodice koje na sebi imaju CHYPKA natpise na čičak te se ljudi mogu međusobno mijenjati. Cijela priča osmišljena je tako da se uz kupnju hoodice dobivaju dva različita logo-natpisa, dok se posebno mogu kupiti natpisi u drugim bojama i kombinacijama. Kolekcija je osmišljena tako da su, osim jedne haljine, svi modeli unisex u veličinama od XS do XXL.
Ovoga puta odlučili su se maknuti od dosadašnje crno bijele varijante te se u kolekciji nalaze modeli u boji breskve, plavoj i žutoj. Od ove revije započeli su suradnju i s Noss-om, te su uz najnoviju CHYPKA kolekciju, svi modeli ekskluzivno, dan prije svjetskog predstavljanja, nosili najnovije Jordan tenisice, koje u proizvodnji nisu bile punih 18 godina.