Prije par tjedna, dm je predstavio novu marku dekorativne kozmetike trend IT UP koja međunarodne make-up trendove čini dostupnim svima. Znate li da najskuplji trend IT UP proizvod možete kupiti za manje od 50 kuna?
Marka trend IT UP broji više od 500 proizvoda koji omogućuju svakoj ženi da izrazi svoju osobnost – na bilo koji način i u bilo kojoj nijansi. Tako trend IT UP ruževi imaju četiri različite teksture – tekući i kremasti ruž, ruž u olovci i klasični ruž – i više od 100 različitih nijansi. Ako želite raskošan sjaj ili potpuno mat efekt uz trend IT UP uvijek ćete znati dobro odabrati.
Uz više od 100 lakova za nokte, trend IT UP marka uključuje sve od podloge do pudera za obrve i usne.
“U dm-u make-up vidimo kao saveznika u isticanju onoga što zaista jesmo – onoga što nas razlikuje od drugih. Nijansama i recepturom trend IT UP nudi ponešto za svaku osobnost i to je ono najvažnije što smo željeli pokazati. Bilo da se radi o šetnji modnom pistom ili kavi s prijateljicama, trend IT UP svim ljubiteljima i ljubiteljicama šminke osigurava ono što im je potrebno da pošalju svoju poruku i budu ono što zaista jesu. Naravno, trend IT UP će pratiti sezonske trendove, a pripremamo i limited edition kolekcije”, izjavila je Dubravka Štefanac-Vinovrški, menadžerica marketinga i PR-a dm-a.
“Be a Voice. Not an Echo.” – poruka je koju trend IT UP šalje svim make-up entuzijastima. Ona obuhvaća ono što trend IT UP želi biti – ne samo još jedan proizvod u kozmetičkoj torbici već partner u kreiranju stila koji odražava ono što zaista jesmo. I sve to po cijeni pristupačnoj svima.