Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

S modne piste

Triumph odabrao najboljeg dizajnera

Vizija žene u donjem rublju 17 mladih dizajnera pretočena je u zanimljivu modnu reviju.

Sinoć je u Arena centru održana TIA – Triumph Inspiration Award, globalno natjecanje mladih studenata dizajna u organizaciji Triumph Internationala i Tekstilno tehnološkog fakulteta. Pobijedila je Vedrana Šehagić, mlada dizajnerica Tekstilno – tehnološkog fakulteta sa modelom na temu '125 godina slavljenja žena'.

Žiri TIA-e, čiji su članovi bili pjevačica Nina Badrić, modni dizajner Ivan Alduk, urednica Fashion.hr-a Ana Pavića, direktorica Triumpha Marijana Žaja, prodekanica za nastavu Tekstilno-tehnološkog fakulteta Slavenka Petrak te Ivana Špelić, asistentica na Tekstilno-tehnološkom fakultetu, od 17 natjecatelja odabrao je troje najboljih. Treće mjesto osvojila je Ines Košmerl sa modelom na temu Hedy Lamarr, a drugo Nikolina Grgić, čija se ideja temelji na djelomičnoj zaštiti žene.



Vedrana Šehagić pobijedila je futurističkim modelom čija ideja je uobličena u rekonstrukciju vrlo zahtjevnog renesansnog oblika preformuliranog u siluetu futurizma koji ističe geometrijske oblike. Vrlo zahtjevnu rekonstrukciju renesansnog korzeta čini više desetaka krojnih dijelova koji svojom formom simboliziraju ženstvenost te su povezani u jedinstvene oblike koji tvore futurističku siluetu.

Pobjednica će predstaviti svoj model zajedno sa 36 predstavnika drugih zemalja sudionika, na velikom međunarodnom finalu u Berlinu – na spektakularnom showu koji se održava u večeri otvaranja Berlinskog Fashion Weeka u srpnju, 2011. godine. Prije finala, glasači iz cijelog svijeta mogu vidjeti I glasati za svoje finaliste I najbolje radove na www.triumph-inspiration-award.com. Online pobjednik ulazi u veliko finale s jednim bodom.



Na velikom finalu u Berlinu finaliste ocjenjuju renomirana imena iz mode, dizajna i medija, čija će se imena naknadno objaviti. Supermodel Helena Christensen, fotograf, izdavač I filmski redatelj Rankin, britanski dizajner Matthew Williamson i glumica i pjevačica Karen Mok bili su članovi prošlogodišnjeg žirija.



Triumph Inspiration Award pruža mladim dizajnerima veliku odskočnu dasku za kasniju karijeru. Ne samo da pobjednik prima novčanu nagradu od €15.000, nego također i surađuje s dizajnerskim timom Triumpha na razvoju svoje pobjedničke kreacije u komercijalni primjerak. Prošlogodišnja pobjednička kreacija Morphology Nikolaya Bojilova iz Bugarske ići će u prodaju u srpnju 2011. godine kao limitirana serija u odabranim Triumphovim I drugim veleprodajnim jedinicama diljem svijeta. Drugo I treće mjesta također dobivaju novčane nagrade od €10.000 i €5.000.



Nina Badrić, članica žirija našeg nacionalog izbora TIA-e, ujedno je i novo zaštitno lice Triumphove nove Shape Sensation kolekcije za proljeće/ljeto 2011. Svi koji tragaju za ljepšom linijom, bit će očarani s tri visoko inovativne I zadivljujuće serije koje imaju svoj debi ove sezone u ovoj Triumphovoj novoj, nevjerojatnoj kolekciji. Predstavljen prošle jeseni na opće oduševljenje, ovaj koncept donjeg rublja rješenje je sezone za modno oblikovanje bez mane i na najprivlačniji mogući način.



Pregled svih 17 finalista:




Mario Vijačkić inspiraciju je pronašao u 50-tim godinama prošlog stoljeća, u pin-up stilu, predstavivši model naziva Desire. Ovogodišnja tema Ines Košmerl je potakla na istraživanje žena kroz povijest. Nit vodilja bile su joj filmske dive od kojih je izabrala Hedy Lamarr, kako je i nazvala ovaj model. Koncept se sastoji od grudnjaka i gaćica u puder roza boji kao kontrast crnim detaljima. Jednostavnost i minimalizam naglasila je velikim crnim šeširom, bisernom ogrlicom, dugim rukavicama, cigaršpicom i crnim cipelama, detaljima koje je Hedy Lamarr često nosila. "Svaka djevojka može biti glamurozna", rekla je jednom prilikom Hedy Lamarr.



Ideja dizajnerice Nikoline Grgić bila je djelomično zaštititi identitet žene, jer danas više ne vrijedi izjava kako "svatko želi svojih petnaest minuta slave“. Moglo bi se reći da sada više vrijedi obrnuto. U vrijeme medija, mnogo izvora reklamiranja i slobode fotografiranja svatko želi svojih petnaest minuta privatnosti. Nanjezinom modelu s jedne strane imamo zanimljiv i uočljiv dizajn koji ženu stavlja u centar pažnje, a s druge strane dio kompozita je konstruiran oko glave sa prekrivenim očima što služi kao štit ženi, daje joj slobodu odabira – 15 minuta slave ili 15 minuta privatnosti. Slađana Tomić inspiraciju za svoju kreaciju pronašla je u paunovom perju. Dizajnerica je kolekciju nazvala 1000 Eyes Look jer smatra da kada bi se u ovoj kreaciji žena našla u javnosti, bilo bi i više od 1000 pogleda usmjereno prema njoj.



Šest isprepletenih krugova oblikuju stilizirani cvijet kao simbol ljubavi, ljepote, čistoće, života, komunikacije i savršenstva, na modelu dizajnerica Maje i Petre Špoljar, a žena je cvijet u pravom smislu riječi. Cvjetovi na ovom modelu simboliziraju slavne žene koje su obilježile 20. stoljeće: Elizabeth Taylor, Sophiu Loren, Avu Gardner, Marilyn Monroe, Grace Kelly, Audrey HepburnMarina Tilović istraživanje je započela od same sebe i trudila se u ideju unijeti svoju osobnost i svoj stil.



Pobjednica Vedrana Šehagić uobličila je ideju kako 'žena kroz stoljeće nije preformulirala svoje tijelo, već um koji upravlja njime' u rekonstrukciju vrlo zahtjevnog renesansnog oblika preformuliranog u siluetu futurizma koji ističe geometrijske oblike. Model čine korzet i gaćice vrlo stroge geometrijske forme, čime predstavlja jedinstvenu snagu ženskog uma koji vlada njenim tijelom. Jelena Holec inspiraciju je pronašla u tijelima koja nazivamo pravilni poliedri, jer vjeruje da oni svojom perfektnom skladnošću i simetrijom predstavljaju elemente trajno ugodne ljudskom oku, jednako kako je oku ugodno i žensko tijelo.



Svojom kreacijom Ana Bogdan je spojila ženu iz prošlosti s današnjom ženom. Kombinirajući retro i suvremeno prikazala je ženu koja trijumfira u svojoj snazi, ljepoti i ženstvenosti, nazvavši svoj model Triumph of Woman. Boje koje je koristila su crvena kao boja strasti, ljubavi i ženstvenosti i crna koja svemu daje dozu mistike dramatičnosti i elegancije. Margarita Tilošanec ženu vidi kao božicu. Inspirirana antičkom grčkom božicom Nyx (Nikta) Margarita je dizajnirala donje rublje koje je poput Nyx – snažno, ali nježno i iznad svega prekrasno – što se savršeno vidi u kombinaciji prozirne čipke i satenskih vrpca.



Žena Vedrane Mastela spremna je za sve izazove ovog svijeta i vremena. Uzima najbolje iz prošlosti, poštuje nasljeđe žena koje su bile prije nje i obilježile povijest te pronalazi osnaženu sebe. Prvi sloj, sivi, raspada se i ispod proviruje novi, nova koža njenog obnovljenog i potvrđenog postojanja. Tamara Ivić naglašava koliko je ženstvenost je vječna,a kao takva, neiscrpan je izvor inspiracije. Svoj je model obogatila ružama svijetlih nijansa, cvijetom koji je simbol ženstvenosti još od antike, a ujedno predstavlja svu nježnost i ljepotu ženskog bića.



Matilda Šimičević prikazala je ženu koja je samostalna, realizirana, vodi brigu o svom tijelu, ali se ne odriče luksuznih tkanina i zavodljivog donjeg rublja ispod svakodnevne odjeće. Kao aktivna članica društva prati modne trendove i životne stilove, uživa u večernjim izlascima i putovanjima. Koncept Lare Karlavaris simbolizira današnju ženu koja prestaje biti prirodna i postaje sve više zarobljena ispod umjetnih stvari, jake šminke i artificijelnih boja tako da gubi svoju prirodnost i putenost. Upravo zato je dizajnerica ovaj projekt nazvala Beauty Behind The Beast kako bi prikazala suvremenu ženu zarobljenu u kavezu današnjih ideala koje je utjelovila ovim zvjerskim donjim rubljem.



Ana Trišler inspiraciju je pronašla u futurizmu. Budućnost koja donosi pregršt novina, traži osvježenje i na području ženskog donjeg rublja. Glavna tema dizajna Barbare Busač je slatka jabuka, a njena najveća inspiracija dolazi iz filma Diamonds Are Girls Best Friend, gdje Marylin Monroe utjelovljuje fatalnu plavušu.



Marina Šikić inspiraciju je pronašla u prirodi. Htjela je prikazati i opisati svoju viziju žene i usporediti je s elementom iz prirode koji ju najbolje opisuje, a to je korijen. Žena je korijen – nositeljica života, korijen obitelji. Svojom kreacijom dizajnerica je htjela reflektirati te iste odlike koje povezuju korijen i ženu, naime, plodnost, razigranost, snagu, stabilnost i sigurnost.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Trendovi

Vrijeme je darivanja, a ako ste u potrazi za idealnim božićnom poklonom predlažemo komade iz zimske kolekcije poznatog austrijskog brenda Palmers, poklon je koji...

Moj dom

Kuhinja i blagovaonica su bitni dijelovi svakog doma i mjesto gdje se okupljate sa svojim najbližima, obitelji i prijateljima, kako biste uživali u dobroj...

Dizajn

Studio TE mjesto je za vrhunsku frizuru, ali i mjesto na kojem se svakom klijentu pristupa individualno te se garantira privatnost.

Moj dom

Ovogodišnja vizija Božića iz čarobne radionice JS Ateliera uklapa se u viziju bezvremenske sofisticirane elegancije uz dodatak suvremenih elemenata.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.