Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Upravljanje vremenom

Savjeti kako pobjediti u trci s vremenom.

Vaš raspored je prenatrpan, sastanci predugo traju, imate hrpu ne samo neodgovorenih, već i nepročitanih mailova? Započnete nešto raditi i nikako da završite? Ne sjećate se kad ste zadnji put imali vremena za sebe, za one sitne male radosti, kao što je prošetati se Sljemenom i pojesti finu štrudlu u Staroj Lugarnici, otići u kino radnim danom, otići na uljepšavanje noktiju? O masaži da i ne pričam.

Svi moji poznanici i kolege upadaju u istu zamku koja se zove "nedostatak vremena“. Svi rade puno, ostaju na poslu 10, 12 sati, svi negdje žure, a nigdje ne uspijevaju stići.

Postavljam si pitanje, da li je to normalno? Pa zar je moguće svaki dan toliko sati raditi, trčati s laptopom doma i opet raditi? Zar je cijena uspjeha ostajati cijeli dan na poslu? Da li je moguće biti produktivan i davati maksimum na poslu, ako nemaš odmora iz dana u dan, ako je tvoj privatni život sveden na nulu?

Pobijediti vrijeme

Da bismo dobili trku s vremenom trebamo prvo trebamo procijeniti kako koristimo svoje vrijeme, što je to što nam tijekom dana oduzima najviše vremena, te koliko traje određena aktivnost. Vrlo je korisno napraviti raspored aktivnosti, tzv. "to do listu“. Nakon toga važno je odrediti prioritete, te definirati zadatke za ostvarenje ciljeva, zatim procijeniti vrijeme potrebno za izvršenje zadataka.

Nemojte zaboraviti da ciljevi moraju biti specifični, mjerljivi, dostižni i vremenski mjerljivi. Uvijek treba ostaviti "lufta“ za nepredviđene stvari, dovoljno vremena za pauzu između zadataka. Probajte odvojiti pola sata za planiranje svog dana i uštedjet ćete si puno stresa, nerviranja, zaboravljenih zadataka, a priuštit ćete si odličan osjećaj kada počnete križati obavljene zadatke sa liste.

Kradljivci vremena

Kradljivci vremena su (ne)aktivnosti zbog kojih sate provodite u neproduktivnom radu ne obavljajući stvari sa svoje liste prioriteta.Kradljivci vremena mogu biti i ljudi koji vas stalno ometaju u radu svojim pitanjima, problemima, zahtjevima i slično. Naučite postaviti granice i reći "NE" i naučite delegirati zadatke svojim suradnicima, dajući im prostor i iskazujući im povjerenje.

1. Prekidanje posla zbog telefonskih poziva
2. Dugi sastanci
3. Nedostatak pripreme
4. Previše mailova
5. Nema prioriteta
6. Nejasni ciljevi
7. Nesposobnost reći "NE“
8. Loša komunikacija
9. Premalo delegiranja
10. Nedostatak planiranja – sve je hitno

I na kraju planirajte vrijeme za sebe, za odmor i za svoje najbliže. Vi isto tako zaslužujete svojih "5 minuta“ u danu, vrijeme za opuštanje, ili kako mi to volimo reći – punjenje baterija. I nemojte zaboraviti svoju obitelj, svoje prijatelje koji također zahtijevaju dio vaše pažnje. Počastite se štrudlom od jabuke, prošećite, otiđite na masažu. Sigurna sam da ćete sutra na poslu biti zadovoljniji i učinkovitiji!


Tajana Ćurko
New Horizons Hrvatska, General manager
[email protected]


Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Dobar posao

Koliko puta vam se dogodilo da ste govorili nešto važno klijentu, zaposleniku, poslovnim partnerima, kolegama uvjereni da su vas razumjeli, a na kraju se...

Dobar posao

Jedan od ključnih elemenata borbe za ravnopravnost spolova jest osigurati jednakost plaća za jednak rad, međutim, istraživanja i dalje otkrivaju duboke disparitete u primanjima između...

Drama Queen

Ne treba misliti da išta zaslužuješ, bilo da se radi o prilici, odgovoru, raščišćavanju neke situacije…

Zdravstveni karton

Problemi s vratnom kralježnicom mogu se prilično ublažiti ako ste disciplinirani i držite se programa koji će vam složiti vaš fizioterapeut.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.