Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Istaknuto

Uz Hoću knjigu odabir školskih torbi nikad lakši!

Kako bismo im olakšali muke prilikom odabira školskog pribora u kultnom Hoću knjigu Megastoreu u Bogovićevoj 7, u subotu je održana panel rasprava i revija najnovijih modela školskih torbi brendova Santoro Gorjuss, Connect, Herlitz, Belmil, Target, Scout i Disney, a predstavljene su i likovne mape te program Izzy Profil Kletta.

Dok se djeca vesele skorim praznicima, roditelji, a osobito roditelji prvašića, posebno su uzbuđeni. Kako bismo im olakšali muke prilikom odabira školskog pribora u kultnom Hoću knjigu Megastoreu u Bogovićevoj 7, u subotu je održana panel rasprava i revija najnovijih modela školskih torbi brendova Santoro Gorjuss, Connect, Herlitz, Belmil, Target, Scout i Disney, a predstavljene su i likovne mape te program Izzy Profil Kletta.

Pod dirigentskom palicom Antonije Stupar Jurkin, magistrica kineziologije Ana Kuhanec Brašnović i Sanja Srdić Jungić, voditeljica marketinga i komunikacija Hoću knjigu, potrudile su se objasniti roditeljima što je najvažnije prilikom odabira školskih torbi.

 

Ana Kuhanec Brašnović s kćeri, Antonija Stupar Jurkin s kćeri i Sanja Srdić Jungić

 

Svaka školska torba ima svoje prednosti, ali najbolja vodilja kod odabira školske torbe je da ona bude što lakša, da se nosi na oba ramena, da je u što višem položaju na leđima djeteta (da ne visi nisko na leđima) i što bliže leđima. Što se tiče torbi na kotačiće, one su dobar izbor za djecu slabije konstitucije, nižeg rasta i kilaže kojima nošenje teške torbe stvara preveliki pritisak na kralježnicu i njene strukture. Po nekim istraživanjima, torba smije težiti 10-15 posto od djetetove težine, iako ja mislim da je i to previše. Neki naši liječnici kažu 5-10 posto“, izjavila je Ana Kuhanec Brašnović.

Torbe se, u principu, tradicionalno biraju prema spolu. Najčešći kupac školskih torbi su mame, a njihov odabir ovisi o preferencijama djeteta u kombinaciji s racionalnim kriterijima. Ako majka kupuje torbu za dječaka, uglavnom bira sportske motive i na odabir ima puno različitih varijanti i funkcija. S djevojčicama je to ipak malo kompliciranije. Kada govorimo o specijaliziranim proizvođačima školskih torbi, odnos cijene i kvalitete je iznimno direktan. Dakle, veća cijena zaista znači i bolju kvalitetu. Zato je naša preporuka da se kupuju torbe upravo tih proizvođača. Kao suprotnost tome, imamo torbe koje se koncentriraju na dizajn i izgled, ali ne nužno i kvalitetu. Svakako, prilikom odabira tražite savjet prodavača ako se ne radi o poznatom i prepoznatljivom brendu”, ispričala je Sanja Srdić Jungić.

 

 

Kao kineziolog, magistrica Kuhanec Brašnović svakako je htjela napomenuti da roditelji ne smiju zaboraviti kako je svaka tjelesna aktivnost dobra jer u RH aktivno vježba tek 3-5 posto populacije. „Roditelji danas sve više potiču djecu na tjelesnu aktivnost, iako sami nisu aktivni, a ne zaboravite da djeca uče na primjeru roditelja. Bazični sportovi poput plivanja, atletike ili gimnastike uvijek su u prednosti jer najbolje razvijaju funkcionalne i motoričke sposobnosti. Nastojat ću da se moje dijete bavi sportom i da sport bude dio njenog života kao što je i dio suprugovog i mog te ću tako, sigurna sam, ublažiti strah od deformacija njene posture školskom torbom“, naglasila je.

 

Ines Šitum, More Less Ines
Ana Zibar sa sinom prvoškolcem
Ana Radišić s djecom

 

Nakon panela kojeg su roditelji s velikim interesom pratili, održana je modna revija na kojoj su mališani agencije Fashion Team Kids nosili najatraktivnije torbe iz najnovijih kolekcija brojnih renomiranih brandova.

Connect i Herlitz su tako brandovi koje karakteriziraju iznimna lakoća i nepropusni materijali, dok se Santoro Gorjuss  ističe po prepoznatljivim dizajnima škotske umjetnice Suzanne Woolcoot za kojima luduje baš svaka djevojčica. Brand Belmil, predstavio je čak četiri linije torbi – Classy, Easy Go, Compact te Leisure – čije su zajedničke karakteristike lakoća, vodootpornost, ergonomski dizajni i iznimno važni reflektirajući elementi. Brand Target se, pak, istaknuo zanimljivim dizajnom pri kojem torbe mijenjaju ne samo izgled nego i funkciju pa se od školske torbe u samo par koraka može dobiti ruksak.

 

Marijana Mikulić i Antonija Stupar Jurkin
Vlatka Smolčić Hokman, Marijana Mikulić, Sanja Srdić Jungić i Marina Budanko

 

Za kraj smo vidjeli kolekcije torbi Disney i Scout. Disney se istaknuo torbama s ukrasnim privjescima, ergonomskog  oblika, čvrstoće i lakoće, ali i omiljenim likovima Minnie Mouse i junaka Avengersa, a brand Scout inovativnim i modernim dizajnom te 40- godišnjom tradicijom toga njemačkog branda.

 

zbor Zagrebački Allegro

 

Djeca su se zabavila uz modnu, likovnu, nagradnu foto radionicu, a u sklopu programa održan je nastup zbora Zagrebački Allegro te predstava Kazališta La La Land – Dan u laboratoriju malog znanstvenika.

Više

Trendovi

Ako ste i vi zaljubljenik u ove Disney likove, onda ste na pravom mjestu!

Zanimljivosti

Za vas smo odabrali nekoliko novih hit serija sa sva tri streaming servisa koje obavezno morate pogledati.

She Book Club

Vjerujemo da već svi znate za The Summer I Turned Pretty, megauspješnicu Jenny Han koja je dobila i svoju ekranizaciju prošle godine.

She Book Club

Za razliku od standardnih formata listanja slikovnice i audiozapisa priče, ovdje se djeci nudi nešto interaktivniji sadržaj.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.