Na mnogo načina dm prednjači u upravljanju ljudskim potencijalima u Hrvatskoj. Briga za zaposlenike očituje se njihovim visokim zadovoljstvom zaposlenika u svakom godišnjem ispitivanju organizacijske klime. Jednako tako u hrvatskom izboru za najboljeg poslodavca dm od 2010. – 2016. uvijek zauzima najviša mjesta.
Tim stručnjaka Motus Meliora, među kojima je i naša suradnica Margareta Marković, pod vodstvom prof. dr. sc. Gorana Markovića proveo je 4-dnevnu edukaciju dm-ovih djelatnika iz cijele Hrvatske na temu zdravlja kralježnice i prevencije bolova u leđima. Edukaciji su prisustvovala ukupno 43 „Ambasadora“, čija je zadaća prenositi stečena znanja i vještine svim svojim kolegicama i kolegama diljem Hrvatske.
Ovim, za naše prostore jedinstvenim projektom, tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska još je jednom pokazala da im je briga o vlastitim zaposlenicima jedna od temeljnih vrijednosti poslovanja. Briga o vlastitim zaposlenicima je ujedno i briga o svojim klijentima.
„Imajući u vidu ugled tvrtke dm-drogerie markt te činjenicu da dm i Motus Melior imaju slične poglede na vrijednosti poslovanja, sudjelovanje u ovom projektu je za nas bilo veliko priznanje i zadovoljstvo“, rekla nam je ekipa Motus Meliora.
Vjerujemo da će i druge tvrtke u Hrvatskoj prepoznati važnost aktivne brige o zdravlju zaposlenika te da će primarna prevencija kroničnih bolesti i mišićno-koštanih sindroma postati dio „kulture“ poslovanja u Hrvatskoj. To bi ujedno bio i doprinos svake tvrtke cjelokupnom društvu jer bi time značajno poboljšali kvalitetu života i dugovječnost radno aktivne populacije te bitno smanjili direktne i indirektne troškove liječenja.