VB6 dijeta – vegan do šest popodne

VB6 dijeta, način je prehrane koji predstavlja skraćenicu od izraza ‘eat vegan before 6 PM’, a sam izraz objašnjava cjelokupnu filozofiju dijete.

Temelji dijete leže u činjenici da tijekom dana jedete zdravu hranu koja podrazumijeva bademe, orahe, lješnjake, cijeđenje sokove te salate sa sjemenkama. Bijeli kruh, rižu i namirnice životinjskog porijekla valjalo bi izbjegavati pod svaku cijenu. Međutim, kada nastupi 18 sati možete jesti sve.

salata

Salata sa sjemenkama

Inače, osmislio ju je Mark Bittman, koje je suočen s pretilošću bio primoran promijeniti režim prehrane. Tada je imao 57 godina i 18 kilograma više nego što je trebalo, povišen kolesterol i previsok nivo šećera u krvi. ‘Trebaš postati vegan ili ćeš doživotno piti lijekove’, poručio mu je liječnik i zauvijek mu promijenio život.

Bittman, ujedno i kolumnist New York Timesa, ovaj način prehrane primjenjuje već šest godina i s vremenom su mu večere postale raznovrsnije u odnosu na one s početka dijete. Također, počeo je unositi manje kalorija te već duže vrijeme ima istu kilažu.

mrkva

Pečena mrkva s kuminom

Osim toga, važno je naučiti se discipline i tijekom dana brojati kalorije te redovito vježbati.

‘Protivnik sam gladovanja, žestokih preznojavanja i velikih odricanja. Nastojim ohrabriti ljude da pronađu pravi odnos između prerađene, tj. hrane životinjskog porijekla s jedne strane i veganske prehrane s druge. Ovo je sve samo ne monoton način prehrane’, poručio je Bittman koji je i sam autor brojnih kuharica.

Da Bittman zna što govori potvrđuje i podatak da je u samo 16 mjeseci smršavio 16 kilograma, a na ruku mu idu i impresivni laboratorijski rezultati. Nivo kolesterola i šećer u krvi sada su mu znatno niži, ima više energije, a sve je to postigao bez previše odricanja.

PEČENA MRKVA S KUMINOM

Sastojci:

  • kilogram mrkve – cijele ili narezane na štapiće
  • 3 žlice ekstra djevičanskog maslinovog ulja
  • 2 žličice sjemenki kumina
  • sol i svježe mljeveni crni papar

Zagrijte pećnicu na 200 ° C. Stavite mrkvu na pleh i prelijte maslinovim uljem, posipajte kuminom, solju i paprom. Pecite oko 25 minuta te poslužite toplo.