VIDEO: Vježbe za trening u vlastitom domu

trening u

Uz današnji užurbani način života malo ljudi ima vremena za sebe i bilo kakav oblik tjelesne aktivnosti. Većini radni dan prođe u sjedećem položaju te se nakon nekog vremna počinju javljati bolovi u vratu, leđima, nogama, nakuplja se višak kilograma, pada se u depresiju. Osvješteni postaju ljuti na sebe jer su shvatili da su zaboravili na svoje zdravlje, dok drugi traže izgovore i pitaju se “Ma tko će danas naći dva sata vremena za vježbanje?!”

Ne morate ići u teretanu i gubiti nekoliko sati, već hodajte po kvartu, prirodi, vozite bicikl, penjite se, plešite… bilo što, samo budite aktivni.

Trening u dnevnoj sobi, zašto ne?

Neki nemaju vremena, dok drugi možda nemaju novca za odlazak u sportski centar ili teretanu, ali zato svi kod kuće  imate razna pomagala uz čiju pomoć možete napraviti dobar trening. Odradite svaki dan 20-30 min i osjećat ćete se puno bolje, a vaše tijelo će vam biti zahvalno. Budite strpljivi i nakon nekog vremena vidjet ćete da vaše tijelo ima drugačiji oblik.

Svatko kod kuće ima krpu za brisanje poda, ili neki manji jastučić, kojima može odraditi jako dobar trening za stražnjicu, noge i trbuh. U kratkom videu pripremila sam nekoliko osnovnih vježbi koje možete napraviti u pauzi dok kuhate, glačate ili pospremate stan. Svaku vježbu možete napraviti 10-15 puta u 3 serije. Broj ponavljanja ovisi o vašoj fizičkoj pripremljenosti. Ako ste napredniji vježbač povećajte broj ponavljanja, a ako ste “friški” vježbač nemojte pretjerivati. Trudite se da pokret tj. vježba bude pravilno izvedena jer je najbitnije da se ne ozlijedite.

 

Maja Ćustić, prof. kin., osobni trener
[email protected]
Facebook Maja Ćustić