Vrijednost osobnog branda

Odavno dokazano, izraženo u brojkama, to smo dobro naučili i znamo vrednovati. To je i jedini učinkoviti način izdvajanja od konkurencije. Poanta je u vašem utjecaju te stvaranju branda koji komunicira određene percepcije i osjećaje koji se povezuju s njima. Jednako kao kod vrlo poznatih: vidite Nike i znate da je to Just do it, Nokia Connecting people. Ili kod manjih, no jednako vrijednih, brand ili robna marka je onaj razlikovni uteg koji će pretegnuti vagu kod kupca koji donosi odluku o kupnji.

Svoj brand ili robnu marku tvrtke pažljivo grade i ulažu u njega, znajući da ovisi o svim segmentima poslovanja, bilo u vidljivom ili nevidljivom dijelu. Također, znaju da jednom izgrađen, da bi opstao, mora rasti, napredovati i razvijati se…

Branding nije više samo ono o čemu razmišljaju ljudi koji upravljaju tvrtkama, kada razmatraju položaj svojih proizvoda ili usluga na tržištu. Sve se više prepoznaje važnost i značaj u primjeni osobnog branda. Upravo je osobna marka (ili osobni brand) postala važna aktiva u vašem online, virtualnom ili socijalno umreženom svijetu.

U svakom slučaju, važno je da ste svjesni kakav ste osobni brand kreirali i da postanete glavni i odgovorni menadžer razvoja svog branda. Znate li kakva je percepcija vašeg osobnog branda?

Više pročitajte na Profitiraj.hr