Zaplešite, osjećat ćete se bolje…

tango-1813691_1920

Parovi koji su dugo vremena zajedno, plesom, ili pohađanjem plesne škole postaju još povezaniji i atraktivniji. Ples je za vas i vašeg partnera sve ono čime vježbate i vašu vezu…  Da bude graciozna, ritmička, lijepa, tjelesna, duhovna, zdravija…

Postoje mnogi partneri koji ne vole svoju partnericu dijeliti s drugima, i u pravu su, jer za vrijeme plesa između dvije osobe kola posebna energija i zaljubljeni vole to držati samo za sebe. Stoga imate li djevojku ili dečka, muža ili ženu, a doista želite da ta veza potraje, upišite ples i prepustite se posebnoj energiji koju vam ne nudi niti jedna druga fizička aktivnost.

pexels-photo-132929

Par koji lijepo pleše i koji lijepo izgleda na plesnom podiju je ujedno i”uštimaniji” u vezi te u odnosu sa svojom okolinom.

Ples je i vrlo zdrav, pa je sigurno da će se partneri nakon plesa kući osjećati bolje. Za što je sve ples zdrav? Ne iznenađuje činjenica da je ples jedna od najomiljenijih aktivnosti diljem svijeta, a razloge zbog kojih trebate početi s redovitim plesom otkrijte u nastavku.

Energija i izdržljivost

Plesanje je potpuno prirodan i intuitivan način za dovođenje tijela u formu, povećanje razine energije i izdržljivosti. Plesanjem ćete povećati kondiciju, što će vam olakšati svakodnevne obveze.

Mišići i koordinacija

Plesanje je savršen način za povećanje mišićne mase, ali i za oblikovanje tijela. Za plesanje je potrebno izmjenjivanje pokreta i održavanje ravnoteže, zbog čega će vaša koordinacija biti znatno bolja.

Zdravlje srca

Plesanje pripada skupini aerobnih vježbi kao što su trčanje, rolanje, vožnja bicikla i hodanje. Aerobne vježbe će ojačati srce i cjelokupni kardiovaskularni sustav, a neka istraživanja su pokazala da je ples znatno učinkovitiji od hodanja ili vožnje bicikla.

Krvni tlak i kolesterol

Povišena razina kolesterola i krvnog tlaka povećava rizik od nastanka niza bolesti, uključujući dijabetes tipa 2, bolesti srca, srčani udar i nakupljanje plaka na stijenkama krvnih žila, a plesanje će regulirati razinu krvnog tlaka i kolesterola.

Mršavljenje

U samo 30 minuta intenzivnog plesa možete sagorjeti 200 do 400 kalorija. Drugim riječima, plesanjem se troši količina kalorija koja je gotovo jednaka potrošnji kalorija s plivanjem, hodanjem ili vožnjom bicikla.

Kosti

Osteoporoza je najčešća kod žena, naročito nakon menopauze. Ples je odličan način da ojačate svoje kosti i smanjite rizik od nastanka osteoporoze.

Fleksibilnost

Plesanje je aktivnost koja zahtijeva uravnoteženost pokreta i izvođenje raznih, ponekad zahtjevnih, koraka. Sve to će poboljšati fleksibilnost na mnogo zabavniji način od teretane.

Samopouzdanje

Plesanje, naročito pred ogledalom, daje mogućnost da zavolite svoje tijelo i prihvatite ga onakvog kakvo jest. Svladavanje novih koraka zadovoljit će vašu potrebu za postignućima i ojačati samopouzdanje.

Socijalizacija

Ako se upišete na tečaj plesa, upoznat ćete veliki broj ljudi sa sličnim interesima. Sve to može povećati krug poznanika i prijatelja, a znanstveno je dokazano da oni poboljšavaju zdravlje i značajno smanjuju rizik od nastanka depresije.

Raspoloženje

Vježbanje koje zahtijeva usklađenost s glazbom potaknut će pojačano oslobađanje endorfina, hormona sreće. Poznato je da fizička aktivnost potiče dobro raspoloženje, smanjuje razinu hormona stresa i rizik od nastanka depresije.

Izvor kingo.hr