Zašto se debljamo i kako možemo smršaviti

Zakoni fizike i na početku 21-og stoljeća bi trebali nepromijenjeno djelovati, a to znači da bi trebali problem suvišnih kilograma jednostavno riješiti smanjivanjem energetskog unosa, jer on nastaje zbog povećanog unosa u odnosu na potrebnu energiju za normalno funkcioniranje organizma. Da stvari nisu tako trivijalne, kako se doimaju na prvi pogled, potvrđuju i statistički podaci iz svih krajeva svijeta o rapidnom povećanju pretilosti, koja polako iz epidemije prelazi u pandemiju.

Amerikanci su tradicionalno najugroženiji, ali ih ostatak svijeta slijedi s nekoliko godina zakašnjenja ali nimalo manje zabrinjavajućim tendencijama.

Glavne uzročnike možemo prema podrijetlu podijeliti na psihološke, sociološke, genetske i tehnološke,ali njihova djelovanja su međusobno uvjetovana, pa ih tako i treba promatrati.

Pokušat ću u kratkim crtama opisati neke od najvažnijih uzročnika debljanja.

Geni

Vrlo bitan segmentm, jer određeni geni utječu na metabolizam i prehrambene navike, a time i na tjelesnu težinu. Važno je naglasiti kako geni nisu limitirajući faktor, jer ako imate roditelje s problemom suvišnih kilograma, niste „osuđeni“ da taj problem naslijedite i vi, iako ćete vjerojatno morati uložiti dodatne napore kako bi ga izbjegli.

Rast standarda

Sve je više sjedećih radnih mjesta, sve je više tehnoloških rješenja koja smanjuju energetsku potrošnju kao što su perilice, liftovi i klima uređaji, sve se manje krećemo i sve više koristimo automobile, a sve to dovodi do smanjenja energetskih potreba.

Moderni način življenja

Smanjuju se kuhanje u domaćinstvu, a sve više se oslanjamo na gotova, polugotova jela ili obroke pripremljene u restoranima, a njihove su veličine predimenzionirane. Drugi problem je u povećanju konzumiranja raznih vrsta masti, a smanjivanju unosa voća i povrća.

Stres

Komplicirana je veza između hrane koju konzumiramo i razine stresa kojoj smo izloženi, a dvojba je u tome smanjuje li stres volju za boljim odabirom hrane ili povećava apetit pa se zbog njegovog djelovanja lakše odlučujemo za visokoenergetske namirnice skromne nutritivne vrijednosti.

Tekuće kalorije

Samo voda i nezaslađeni biljni čaj su energetski neutralni, a svi ostali napitci povećavaju energetski unos, a pri tome ne utječu na smanjenje apetita. Ključna stvar je umjerenost. Piti 1 do 2 dcl crnog vina dnevno može biti blagotvorno i sa zdravstvenog aspekta, ali piti 2 litre dnevno karboniziranog napitka preopterećuje gušteraču lučenjem inzulina, a to s vremenom vodi u pretilost i dijabetes tipa 2.

Kako možemo smršaviti

Jednostavno se javite u Studio za njegu tijela Močinić jer oni već više od četvrt stoljeća učinkovito pomažu u rješavanju suvišnih kilograma, a i cijena od 130 kuna za tretman je svima prihvatljiva.

Tretman se sastoji od 4 komponente:

  1. aurikolopunktura ili ušna akupunktura, a njena zadaća je smanjiti apetit,smanjiti nervozu i ubrzati metabolizam
  2.  ljekoviti biljni čaj ugodnog ukusa, koji je blagi diuretik,smanjuje apetit i umiruje
  3. upute o prehrani, koje su individualni, sa svakim će osobno Boris Močinić porazgovarati, a isključuju drastične dijete i gladovanje
  4. Vi trebate pokloniti povjerenje i slijediti upute nakon prvog tretmana. Kad dođete drugi put, nakon 7 dana pojavit će se razlike i u kilogramima i u centimetrima, a to će osnažiti vašu volju i dalje mršavljenje je samo pitanje vremena i strpljenja.

Više informacija potražite na www.mocinic.hr ili na 01/3668320.