Zdrave grickalice za lijenčine

Pojesti nešto na brzaka odavno je postalo dio naše svakodnevice. Da stvari budu gore, najčešće su takvi obroci nekvalitetni, kalorični i bez korisnih nutrijenata. Brzi obroci ‘s nogu’ nisu suvišni, jer glad nikada ne treba ignorirati, ali treba birati zdravije namirnice.

Isto tako, uz dobru tekmu idu i pivo i grickalice. Zašto ne biste razveselili ekipu?

Nudimo vam alternativu.

Ledene banane

Idealno za one koji bez problema mogu stući kilu sladoleda – nasjeckajte i zaledite dvije banane. Tako zaleđene izmiksajte u blenderu s dvije žlice mlijeka i jednom žličicom kakaa. Ako vam se iz nekog razloga kakao ne sviđa, bananama možete dodati malo kokosa ili maslaca od kikirikija. Poslužite odmah.

Mediteranske ili medene kokice

Postoji više načina na koji možete pripremiti kokice bez da ih okupate u suncokretovom ulju i zaspete solju. Mnogima omiljena alternativa uključuje dostupne začine poput origana, bosiljka i ružmarina i pola žlice maslinova ulja.

Ako preferirate slatku varijantu ove omiljene slastice, možete ih ispeći bez soli pa preliti organskim medom ili agavinim sirupom.

Čips od kelja

Potrebno vam je lišće kelja i otprilike jedna žlica maslinovog ulja. Odstranite veće žile s lišća kelja pa lišće dobro operite i posušite. Pećnicu zagrijte na 250 stupnjeva. Kelj raširite po limu za pečenje, dodajte maslinova ulja te soli i papra po želji. Pecite 30 minuta ili kraće, sve dok ne postane hrskav. Ostavite da se ohladi i poslužite.

Kukuruzni čips

Ako je sezona kukuruza, koristite svježi, naravno skuhani, a inače možete koristiti kukuruz iz konzerve. Potrebno vam je dvije šalice kukuruza po osobi i pola šalice sušenog i sjeckanog korijandera. Pomiješajte kukuruz i korijander, po želji posolite, pa izmiksajte u blenderu dok ne dobijete ujednačenu smjesu. Na masni papir ravnomjerno rasporedite smjesu kukuruza i korijandera i ostavite da se suši otprilike 12 sati.

 

Izvor: Ordinacija.hr