Žena za volanom Chevrolet Cruzea

"On je elegantan. Plijeni izgledom i dotjeranošću. Ušminkan je izvana i iznutra. Prepoznatljiv je i neodoljiv. Pun je razumijevanja za moje sitnice koje mi u svakom trenutku moraju biti nadohvat ruke. Ako sam žedna dovoljno je da samo ispružim ruku. Razumije ako se želim odvojiti od ostalih. Siguran je i stabilan. U gotovo svim pozicijama osigurava savršen pogled. Ne ljuti se ako na put ponesem četiri velika kofera. Lagan je za baratanje i podatan za upravljanje. Izuzetno je udoban i u svakom trenutku raspoložen i za kraća i za duža druženja. Iznutra je snažan, izvana čvrst. On je moj Chevrolet Cruze."

Dojmovi su ovo redakcijske kolegice nakon samo nekoliko dana druženja s novim modelom nagrađivanog Chevrolet Cruzea. Vozila ga je uoči svjetske premijere produkcijskog modela na 81. međunarodnom sajmu automobila u Ženevi od 3. do 11. ožujka.

Novi peterovratni Cruze nastavlja svjetski uspjeh Chevroletovog najprodavanijeg automobila i potvrđuje Chevroletov status jednog od glavnih automobilskih brandova u Europi. Krajem godine, Cruze je po prvi put osvojio titulu svjetskog prvaka na natjecanju World Touring Car Championshipu (WTCC).

Uspjeh na trkaćoj stazi dokazuje dinamičke mogućnosti i kvalitete ove limuzine, a predstavljanje modela s pet vrata, koji će se u prodaji naći sredinom godine, nastavak je želje Chevroleta da kroz svaki model automobila osigura visoki standard i optimalan odnos cijene i kvalitete.

Prošle je godine, zbog stila nalik na kupe, kvalite izrade, NCAP ocjene od maksimalnih pet zvjezdica te izvrsne vozne dinamike, upravo Cruze bio najprodavaniji Chevroletov automobil. Od predstavljanja u proljeće 2009. godine odlično je prihvaćen na svim svjetskim tržištima. Žiri sastavljen od vodećih auto-moto novinara iz Središnje i Istočne Europe izabrao ga je za Autobestov automobil godine 2010.

Novi Cruze jedan je od sedam novih modela u ovoj godini u kojoj Chevrolet slavi 100 godina postojanja. Najveći svjetski brand General Motorsa godišnje proda oko 4 milijuna vozila u više od 130 zemalja. Četvrti je po veličini svjetski automobilski brand po prodaji i jedan od najbrže rastućih brandova na svijetu.

Samo u Europi ima mrežu od 2.700 servisa i prodajnih salona u kojima nudi gradski Spark, mali Aveo, kompaktnu limuzinu Cruze, SUV Captivu i legendarnu sportsku Corvettu. Sve modele krasi privlačan i prepoznatljiv dizajn, praktičnost i potvrđena vrijednost.