Nakon dvije uspješne konferencije koje su u 2010. i 2011. okupile oko 200 poslovnih žena, poduzetnica, medija i konzultanata, Filaks najavljuje 3. konferenciju za razvoj žena u poslovanju. Konferencija pod nazivom Žene – uspješni motivatori održat će se u četvrtak, 31. svibnja 2012. u Knjižnici i čitaonici Bogdana Ogrizovića u Zagrebu s porukom – Posao treba mozak i srce.
Na konferenciji će biti govora o ženama kao voditeljicama u privatnom sektoru i državnoj upravi, poslovnoj komunikaciji između muškaraca i žena, ženskoj intuiciji, donošenju odluka u poslovnom svijetu, upravljanju stresom i timskom radu. Predavači na konferenciji su Elvira Mlivić Budeš, Mirela Španjol Marković, Nataša Trojak, Kamilo Antolović, Nada Finderle, Martina Kvarantan i Tanja Pureta.
Povodom organizacije konferencije, Elvira Mlivić Budeš, direktorica tvrtke Filaks izjavila je: "Istraživanja provedena 2011. godine u američkim tvrtkama na listi The Fortune 500 govore sljedeće:
Na konferenciji će biti govora o ženama kao voditeljicama u privatnom sektoru i državnoj upravi, poslovnoj komunikaciji između muškaraca i žena, ženskoj intuiciji, donošenju odluka u poslovnom svijetu, upravljanju stresom i timskom radu. Predavači na konferenciji su Elvira Mlivić Budeš, Mirela Španjol Marković, Nataša Trojak, Kamilo Antolović, Nada Finderle, Martina Kvarantan i Tanja Pureta.
Povodom organizacije konferencije, Elvira Mlivić Budeš, direktorica tvrtke Filaks izjavila je: "Istraživanja provedena 2011. godine u američkim tvrtkama na listi The Fortune 500 govore sljedeće:
- Manje je vjerojatno da će se žena naći na poziciji izvršnog direktora.
- Žene su više prisutne na pozicijama srednjeg menadžmenta.
- Žene su manje zastupljene u građevinskom sektoru.
- Žene su dominantne u djelatnosti trgovine na malo te uslužnom sektoru.
- Tvrtke s većim rastom u manjem broju slučajeva imaju žene na rukovodećim pozicijama.
- Tvrtke koje su doživjele neku kriznu situaciju ili skandal u većem broju slučajeva imaju žene na vodećim pozicijama.
- Poduzeća s većim rastom prodaje najčešće nemaju žene na rukovodećim pozicijama.
- Nestabilna okruženja s velikim rizikom pružaju veću priliku ženama za rukovodeće pozicije.
- Žene se biraju za vodeće pozicije najčešće kada je tvrtka u fazi opadanja prihoda.
- U istraživanju McKinsey and Co na uzorku od 800 lidera, utvrđeno je da žene imaju konkurentsku prednost u krizi ili nakon krize, jer mogu motivirati druge, imaju viziju i sklone su nagrađivanju pozitivnih rezultata.
- U kriznim situacijama, postavljanje žene na vodeću poziciju signalizira želju tvrtke da postane društveno odgovorna i pozitivno utječe na javnost. Na sličan način i Afroamerikanci dolaze na vodeće pozicije nakon rasnih skandala.
- Kriza i turbulentno tržište pogoduje napretku žena u karijeri za razliku od muških kolega koji se biraju na vodeće pozicije u stabilnim tvrtkama".
You must be logged in to post a comment Login