Boje imaju veliki utjecaj na naše emocije, percepciju, općenito na nas kao ljudska bića. Kada birate boju za svoj npr. brend, koju ćete boju koristiti? Koju će poruku ta boja poslati? Hoće li vas ta boja dobro prezentirati publici? Pravo značenje boje je, kao što vidite, jako važno!
Crvena boja. Boja krvi i vatre, povezuju se s ljubavi, strasti, željom, vrućinom, požudom, seksualnošću, osjetljivošću, romantikom, veseljem, snagom, vodstvom, hrabrošću, bijesom, opasnosti, zlobom, snagom volje, gnjevom, stresom, akcijom, odlučnošću.
Crvena je boja boja upornosti, moći, odvažnosti, hrabrosti, energije, entuzijazma, impulzivnosti, agresivnosti. Ona predstavlja fizički energiju, požudu, strast i želju. Simbolizira akciju, samopouzdanje i hrabrost. Vezana je za osnovne fizičke funkcije, emocionalne, financijske potrebe oko preživljavanja i zaštite sebe.
Iako su gore opisi crvene boje skoro pa univerzalni, ipak crvena boja ima različite značenje za poneke kulture. U nekima predstavlja čistoću i veselje, slavlje i tradicionalna je boja koju će mladenke obući. U Kini se crvena koristi kako bi se nekome zaželjelo puno sreće, a predstavlja sreću i blagostanje. U Južnoj Africi crvena je boja žalosti, a u Rusiji se povezuje s komunizmom zbog povijesti. U SAD-u kada se crvena povezuje s bijelom i plavom predstavlja patriotizam i ponos zemlje.
Izreka in the red znači gubljenje novca, ne imati novca ili biti u dugovima. Smatra se da dolazi od osjećaja stresa i anksioznosti što su fizički simptomi koji podužu krvni tlak i često vode do bijesa i opasnosti. Izraz red herring označava neistinu, kada vas zavode krivim informacijama. Izraz red flag znači upozoravanje na opasnost, probleme, ratove, borbu.
Prije nego što bilo koju boju koristite za prezentiranje sebe ili svog brenda dobro istražite što ona znači i kako utječe na ljude!
Anja Mihaljević