5-minutni antistres program

Riješite se stresa i ostavite onu neugodnu težinu u prsima za sobom, i to bez ulaganja dodatne energije i novog troška na računu. Koliko god bili zauzeti opravdanje za izbjegavanje sljedećih savjeta nećete imati jer je za njih potrebno samo 1 posto dana. Naime, za osjećaj opuštenosti i povećanje produktivnosti dovoljno je odvojiti tek 5 minuta vremena.

Uživajte u laganom obroku

Jednostavan i zdrav obrok može biti u isto vrijeme pobuda vašem organizmu i način rješavanja stresa. Koncentrirajte se na hranu i zaboravite na sva sredstva komunikacije koja bi vas mogla omesti u esenciji okusa. Kušajte komadić crne čokolade ili popijte šalicu crnog čaja koji pomažu pri smanjenju kortizola – poznatog kao hormona stresa.

Prošećite se

Ostavite stresne misli kod kuće ili za radnim stolom i zaokupite moždane vijuge ugodnom šetnjom. Bilo da živite u gradu ili da vaše okruženje predstavlja ugodna tišina sela, svaka šetnja je dobrodošla.

Rastegnite se

Slušajte svoje tijelo i pratite vlastitu intuiciju. U trenutku kada osjetite da se preko vaših leđa prevalio sav posao ovog svijeta uzmite pauzu od 5 minuta i oslobodite negativnu energiju. Jednostavnim rastezanjem i opuštanjem ramena oslobodite svoje tijelo i um od napetosti.

Otputujte u mirnije krajeve

Bali, Kuba, Hawaii, Bora Bora – dajte mašti na volju i u tren oka ste tamo! Vizualizirajte svoj mali privatni raj i zaboravite brige. Tek kada spoznate svoje negativne emocije moći ćete se i osloboditi od njih.

Nazovite prijatelja

Napravite odmak od ustaljene navike stalnog slanja sms-ova. Sljedeći put nazovite prijatelja i odagnajte stres pokojom toplom riječi. Istraživanja su potvrdila da se ljudi koji imaju bliskog prijatelja bolje nose s bolestima i stresnom svakodnevicom. Niti jedna psihoterapija vam neće pomoći kao razgovor s nekim tko vas razumije i pruža podršku.