Fashion report

Aleksandra Dojčinović na tradicionalnom ženskom druženju u Ilici 15 najavila novu sezonu

Zvijezde Lei Lou proljeća, sada je već jasno, bit će divne haljine od najfinije, rastezljive svile, ali i proljetna odijela koja donose jednu sasvim novu i puno strukturiraniju siluetu, ponajprije zahvaljujući sjajnim korzetima koji im pružaju toliko mogućnosti za kombiniranje. 

Nakon svjetski poznatih influencerica Nesrin Sanad i Lene Terlutter, naša priznata dizajnerica Aleksandra Dojčinović novu je kolekciju za nadolazeće proljeće i ljeto prošli vikend najavila još jednom, no ovaj put u društvu svojih klijentica i ambasadorica branda. 

Zvijezde Lei Lou proljeća, sada je već jasno, bit će divne haljine od najfinije, rastezljive svile, ali i proljetna odijela koja donose jednu sasvim novu i puno strukturiraniju siluetu, ponajprije zahvaljujući sjajnim korzetima koji im pružaju toliko mogućnosti za kombiniranje. Tu je kolekciju, u kampanji nedavno snimanoj na Lošinju, sjajno najavila Lena Terlutter, jedna od najpoznatijih njemačkih poduzetnica i influencerica, upravo savršena za pročišćenu i danas vrlo urbanu Aleksandrinu estetiku, koju obožavaju i djevojke Z generacije. 

Riječ je o sada već tradicionalnom druženju u Aleksandrinoj, čak 850 kvadrata velikoj, zagrebačkoj modnoj oazi u Ilici 15, no ovaj se put nije najavljivala samo nova sezona odjeće, cipela, modnih dodataka i nakita s Lei Lou potpisom, već i sjajna, pomno selektirana i vrlo urbana kolekcija naočala najpopularnijih brandova iz njezine Optice La Vie, ali i multibrand posuđa, svijeća i knjiga, što ovu zagrebačku lokaciju polako pretvara u “luxury department store”, s najljepšim izborom poklona u gradu.

Osim toga, paralelno je, budući da se i on nalazi na istoj, “all in one” lokaciji, predstavljena i bajkovita kolekcija vjenčanica iz Aleksandrinog salona Le Concept, novog IT mjesta u gradu kada govorimo o vjenčanjima pa je ovo druženje na špici bila i sjajna prilika budućim mladenkama da iz prve ruke pogledaju sve trendove vezane uz najsretniji dan u životu.

Naše ekskluzivne i ready-to-wear kolekcije danas obožavaju i djevojke novog doba. Moguće i jer se sada puno više nego prije igram strukturama, nešto oštrijim linijama i krojevima, upečatljivim siluetama, a one upravo to vole i sjajno nose. Osim toga, naš dućan u centru grada više nije mjesto rezervirano samo za modu i shopping, već i za lijepo druženje, baš onako kako se to radi na sličnim mjestima diljem svijeta“, ističe Dojčinović.

U Lei Lou butiku ovom su se prilikom okupile najutjecajnije domaće milenijalke, ali i brojne uspješne poslovne i žene iz javnog svijeta. Sve kolekcije dostupne su na web shopu branda leiloubyalex.com, ali i u butiku u zagrebačkoj Ilici 15.

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version