Fashion report

Brokula&Ž – novi tekstilni brend Brukete&Žinića

Eko-brend odjeće i donjeg rublja od organski uzgojenog pamuka.
Bruketa&Žinić su danas na jednom od štandova zagrebačke tržnice Dolac predstavili novi vlastiti brend odjeće Brokula&Ž. Riječ je o ekološkom proizvodu napravljenom od prirodno uzgojenih i organskih sirovina koje čuvaju okoliš, organskog pamuka i celuloze, a predstavljenu kolekciju čine majice i donje rublje za muškarce i žene. Brokula&Ž odjeća izrađena je u suradnji s tvrtkom Lacuna koja ima višegodišnje iskustvo s organski uzgojenim vlaknima koje je do sada ugrađivala u svoje proizvode s UV zaštitnim faktorom.

"Odlučili smo napraviti proizvode kakve i sami volimo nositi. Htjeli smo napraviti nešto lijepo, ekološko, udobno i trajno, a po prihvatljivoj cijeni", izjavio je Nikola Žinić, a Davor Bruketa dodao: “Cijeli život pakiramo i reklamiramo proizvode. Napraviti vlastiti proizvod bio je za nas novi izazov u kojem smo se prvenstvno posvetili kvaliteti materijala i izrade. Kod Brokule&Ž sve bitno dolazi iznutra!"



Bruketa&Žinić su prije dvije godine pronašli stručnjake za tekstil u tvrtki Lacuna s kojima su odlučili proizvesti proizvode u skladu s vlastitim životnim nazorima: "S Bruketom i Žinićem imali smo priliku naše višegodišnje iskustvo s materijalima iz organskog uzgoja pretvoriti u kvalitetne, lijepe i zabavne odjevene predmete", izjavio je Zoran Šainović, direktor Lacune.

Brokula&Ž kolekcija napravljena je od dvije vrste tkanina – jedna se sastoji od 48% organskog pamuka, 48% ProModala i 4% elastina, a druga od 96% organskog pamuka i 4% elastina. Specifičnost organskog pamuka je u tome što se u njegovoj proizvodnji, za razliku od konvencionalnog pamuka, ne koriste za ljude i okoliš štetne kemikalije. Naime, konvencionalan pamuk jedna je od najzagađenijih kultura na svijetu jer se za njegov uzgoj koristi više od 10% svih svjetski korištenih pesticida, te čak do 25% svih svjetski korištenih insekticida. Elastin je dodan organskom pamuku kako bi odjeća bila što trajnija, rjeđe se bacala i tako na još jedan način poticala njezine vlasnike na očuvanje okoliša. ProModal se izrađuje od prirodnih vlakana celuloze iz stabala, a riječ je o materijalu čiji je proizvodni proces održiv te za posljedicu ima maksimalnu iskoristivost organskih sirovina.



Brokula&Ž su u vizualnom identitetu brokula i ptičica, a brend je kreiran s geslom Bitno uvijek dolazi iznutra pa su još jedna zanimljivost poruke Brokule i Ž-a, otisnute s unutarnje strane tkanine. „Te poruke vidiš samo ti i onaj tko te skine, naravno“, izjavio je Bruketa. Uskoro kreće i web shop na kojem će kupci moći sami kreirati svoje inspirativne poruke. „Moći ćete na primjer svojoj ženi pokloniti njezinu omiljenu pjesmu da ju grije cijeli dan s unutrašnje strane majice, ako ne i gaćica.“, kazao je Žinić.

Materijali korišteni u proizvodnji, pakiranju i promotivnim materijalima imaju ekološke certifikate kao što su OE 100 Standard za organski pamuk, Oeko Tex®Standard 100 za boje za tkanine i ISO 14001 za boje za papir, a ambalaža i prodajni stalci izrađeni su od recikliranih materijala. Osim toga, ambalaža formirana kao čaša, može poslužiti i nakon raspakiravanja.



Iako kolekciju za sada čini donje rublje i majice, najavljen je daljnji razvoj brenda od iste sirovine i to u segmentu ručnika, posteljine, čarapa i dječje odjeće. Brokula&Ž prodaje se u vrhunskim dućanima poput ShoeBeDo-a, JegerStar-a, Casamarka (Skiny) itd, a do kraja godine može se kupiti po promotivnim cijenama. Osim toga danas je otvoren i Brokula&Ž dućan u Teslinoj 9 u Zagrebu, u kojem je osim kupnje proizvoda, moguće prolistati dizajnerske časopise, popiti organski sok od jabuke Marice Jug, te čaj ili kavu s fair trade certifikatom. Bruketa i Žinić na kraju su istaknuli kako vjeruju da će ovakvi start up projekti pravu šansu dobiti po ulasku Hrvatske u Europsku uniju kada će se otvoriti veliko tržište uz pomoć on line prodaje i promocije. Kazali su i kako im je do tada najveći izazov organizirati proizvodnju u nekoj od hrvatskih tvornica ili u vlastitome pogonu.

Uz reklamnu agenciju Bruketa&Žinić OM i tvrtku Lacuna, na projektu je radila agencija Brandoctor, zaslužna za brend strategiju, zatim digitalna agencija Brlog koja se brine za online prisutnost, dok iza prodajnog koncepta i uređenja dućana stoji agencija Brigada. Stilistica na projektu je Inga Mastelić, a modeli su Nikolina Steković, Mario Vurdelja, Nina Klemenčić, Marijo Franić, Mislav Kunić, Zorana Rajić, Martina Marinić i Nenad Ocvirek Mijatović.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Ne propustite

Fashion report

Dizajner Zoran Mrvoš sa svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku, već stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama...

Zanimljivosti

Zahvaljujući inovativnom partnerstvu između održivog modnog brenda Krie Designa i projekta Provir, ribarske mreže postale su naš saveznik u borbi protiv zagađenja mora i...

Zanimljivosti

Bez obzira radi li se o slabovidnosti, zaštiti od plavog svjetla ili pak sunca, naočale su dio svakodnevnog života, one su modni dodatak i...

Darivanje

Još jedna uspješna suradnja dizajnerice Ingrid Rojc i Sanje Kljajić koje su udružile svoje snage i napravile mušku kolekciju odjeće i nakita.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version