Čini se da ljepota, za razliku od zdravlja, ima cijenu. Naime, prema najnovijem istraživanju ona dostiže vrtoglavih 162 000 kuna, što je vrijednost poštenog automobila. Anti-age kreme, losioni, maskare, ruževi, rumenila i vlažne maramice – svi oni polako, ali neprimjetno, stavljaju teret na naš budžet, a kada se sve zbroji i oduzme svota je krajnje zapanjujuća.
Istraživanje je provedeno na uzroku od 2000 Britanki, a istraživači su uključivali svaki oblik potpore ženskoj ljepoti.
Tako, prema njima, prosječna žena na kozmetiku godišnje potrošiti najmanje 18 000 kuna, dok taj iznos, ako uzmemo u obzir starenje, raste i do 162 000. ‘Zvuči kao puno novca, no valja imati na umu da je u pitanju period od najmanje 65 godina, pa će se tako svaka žena složiti da se radi o dobro uloženom novcu.’, naglasila je predsjednica britanske kozmetičke kompanije Superdrug, Sarah Sharp.
Ovdje, naime, ne pišemo o luksuznim kremama koje koštaju pravo malo bogatstvo, već o dnevnoj potrebi za proizvodima koji hrane kožu, čineći je podatnom, mekom i bez neuglednih mrlja.
Ako razmišljamo u okvirima kategorija proizvoda, podaci nalažu kako žene samo na make-up potroše 85 000 kuna.
Poznavajući važnost njege lica, nježniji spol tijekom svojeg života na losione, hidratizirajuće kreme i proizvode za odstranjivanje šminke potroši tek malo manje od svote namijenjene make-upu. Naime, radi se o 76 000 kuna.
Najkorišteniji proizvod su vlažne maramice za lice. Tako prosječna dama tijekom svojeg života kupi čak 323 pakiranja, što znači 5 pakiranja svake godine. Sveukupno, žene godišnje kupe čak 38 produkta za lice, a u dobi od 82 godine kroz njihove ruke prođe čak 2 455 proizvoda.
Iako vam se možda i prethodno spomenuta svota čini pretjeranom, vjerujte nam na riječ, ona je mnogo veća kada na red dođu dizajnerski kozmetički preparati.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
You must be logged in to post a comment Login