Fashion report

David Beckham u seksi kampanji za H&M

Druga kolekcija donjeg rublja u misiji stvaranja dugotrajnog i kvalitetnog brenda.
Ljubav između najpopularnijeg i najunosnijeg nogometaša – David Beckhama i švedskog modnog diva H&M-a planula je u veljači ove godine, kada je lasnirana prva kolekcija muškog donjeg rublja David Beckham Bodywear. Nakon fantastičnog uspjeha debitantske kolekcije, Beckham i H&M nastavljaju dalje – predstavljajući drugu kolekciju kampanjom u kojoj (i ovaj put) glavnu ulogu ima sam David.

Za vrhunske fotografije na kojima Beckham izgleda vrlo, vrlo seksi, uz istovremeni vizualni dojam kako je doista riječ o kvalitetnom i ugodnom donjem rublju, zaslužan je fotograf Alasdair McLellan





Jednostavne linije nove kolekcije, odraz su potreba svakog aktivnog muškarca kojemu je bitno da je donje rublje ugodno i neprimjetno za nošenje.



U 44 zemlje i otprilike 1.800 dućana u cijelome svijetu (ali i preko interneta) u prodaji će se naći gaćice, bokserice, donje majice i gaće s dugim nogavicama s potpisom najpoznatijeg i najpoželjnijeg nogometaša današnjice. 





U studenom će kolekcije biti obogaćena komadima koji će biti idealni za blagdansko darivanje. 





''Jako sam uzbuđen zbog ove nove kampanje pomoću koje nastojimo ukazati na snagu i kvalitetu koje su glavne odlike kolekcije, ali i na njenu lakoću nosivosti i udobnost. Volim svaki komad zbog svoje raznolikosti i udobnosti i čim je kolekcija lansirana, postala mi je poput druge kože dok ju nosim", David nije štedio riječi oduševljenja za novu kolekciju.

" alt="">

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Ne propustite

Trendovi

Vrijeme je darivanja, a ako ste u potrazi za idealnim božićnom poklonom predlažemo komade iz zimske kolekcije poznatog austrijskog brenda Palmers, poklon je koji...

Trendovi

Da bismo preostale dvije trećine dana bili aktivni, svježi, odmorni i zdravi trebamo pomno odabrati odjeću i donje rublje koje nosimo i u kojem...

Fashion report

Zagrebački boutique donjeg rublja Intima moda koji već više od 20 godina uspješno posluje na lingerie tržištu predstavlja novu proljetnu kampanju.

Trendovi

Osim donjeg rublja različitih dizajna, motiva i boja, dizajneri modnog brenda KOZO svojim rješenjima uklanjaju problem iritacije kože koristeći utisnute umjesto ušivene etikete.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version