Svi znamo kako izgleda djevojačka večer – mnogo alkohola, golih tijela i sexy stripera, no kako izgleda popularni ‘morning after’ pokazali su modni duo ELFS i Maja Šuput koji su udružili snage suradnjom u najnovijoj kampanji za kolekciju proljeće-ljeto 2014.
Nakon što smo na senzacionalnoj modnoj reviji dizajnerskog dvojca ELFS, u sklopu ‘sweet 16’ rađendana magazina Cosmopolitan, vidjeli kako izgleda djevojačka večer, sada ćemo napokon zaviriti i u mladenkinu sobu te vidjeti kako i s kim se budi.
Nakon modnog događanja koje je promijenilo pojam modne revije te pomaknulo granice produkcije u Hrvatskoj, ELFSi nam donose novu fashion poslasticu – foto kampanju. Radi se o jednoj od najisproduciranijih modnih priča u posljednje vrijeme na kojoj je radio modni tim od ukupno trideset osoba, a cjelokupna kampanja popraćena je video spotom novog zaštitnog lica brenda ELFS – pjevačice Maje Šuput. U ovom neuobičajenom projektu režiser preuzima ulogu fotografa te upravo zbog toga postiže dojam nevjerojatne povezanosti videa i fotografija. Maja se budi u hotelskoj sobi prepunoj lijepih mladića i djevojaka ‘razodjevenih’ u najnoviju kolekciju ELFS odjevnih predmeta.
‘Žena treba biti opuštena u svom tijelu. Nije dobro doživljavati sebe i modu preozbiljno i izražavati svoj stav kroz odijevanje već se modom poigravati te svakodnevno u sebi otkrivati novu osobu.’, smatraju Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić.
Zbog toga Alex i Ivan dizajniraju odjeću koja se može koristiti od jutra do mraka, kako za svakodnevne obaveze tako i za posebne prilike te s ponosom ističu kako su jedini hrvatski modni brand koji nudi potpuni asortiman od nakita i asesoara, casual odjeće, preko elegantnih haljina sve do detalja poput kišobrana.
Brand ELFS na ovaj način predstavlja svijetli primjer hrvatske modne i tekstilne industrije.
Ovog puta vizualno izazovnom kampanjom s nevjerojatno seksepilnom Majom Šuput opet podižu ljestvicu modne estetike u regiji.
You must be logged in to post a comment Login