Fjällräven ponovno proglašen brendom koji najviše brine za održivost u svojoj industriji
Sustainable Brand Index™ najveća je europska studija o održivosti, s 58.000 potrošača u osam zemalja koji procjenjuju preko 1.400 brendova u 35 industrija.
Sustainable Brand Index™ drugu je godinu zaredom ocijenio Fjällräven brendom koji najviše brine o održivosti u Švedskoj, i to u kategoriji „Odjeća i moda – brend“. Fjällräven je tako ponovio uspjeh iz 2020. godine, dok je sestrinski brend Naturkompaniet isto priznanje dobio u industriji “Odjeća i moda – trgovine”. Oboje su dio grupe Fenix Outdoor.
Sustainable Brand Index™ najveća je europska studija o održivosti, s 58.000 potrošača u osam zemalja koji procjenjuju preko 1.400 brendova u 35 industrija. Provodi se svake godine od 2011. godine i pokazuje kakva je percepcija brenda po pitanju održivosti.
Christiane Dolva Törnberg, voditeljica sektora održivosti u Fjällrävenu, izrazila je zadovoljstvo što ljudi i dalje prepoznaju napore brenda: „Oduševljeni smo što se Fjällräven doživljava kao lider po pitanju održivosti među brendovima u svojoj industriji. Rezultat je to napornog rada koji smo uložili kako bismo postali bolji. Održivost za nas nije zaseban koncept, već princip koji je u potpunosti integriran u sve što radimo. Vjerujemo da djela govore više od riječi, pa je zahvalno vidjeti da potrošač prepoznaje naporan rad i napredak koji postižemo“.
S željom da ostane lider po pitanju održivosti među outdoors brendovima, Fjällräven proizvodi izdržljivu, funkcionalnu i bezvremensku opremu koja potiče ljude da više vremena provode u prirodi. To je okosnica pristupa brenda razvoju proizvoda, uključujući istraživanje, dizajn i proizvodnju.
Primjerice, Fjällräven daje prednost upotrebi recikliranih, organskih i obnovljivih materijala. Od 2015. svi proizvodi koriste metode impregnacije bez fluorougljika, a tkanina G-1000 – osnovna tkanina brenda – izrađena je od recikliranog poliestera i organskog pamuka. Dobrobit životinja i društvena odgovornost također su u prvom planu aktivnosti brenda koji je prepoznat kao lider po pitanju održivosti i zbog sveobuhvatnog, etičnog i transparentnog pristupa proizvodnji vune.
Tree-Kånken je posveta Kånkenovom prvom dizajnu iz 1978., koji se tijekom godina tek neznatno mijenjao, čuvajući svoju temeljnu jednostavnost i funkcionalnost.
Švedski brend Fjällräven savršen je partner za upoznavanju čari boravka na otvorenom i povratak prirodi koji nam je toliko potreban u vremenu kojim dominiraju...
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.