Prve hrvatske dizajnerske naočale ugledat će proljetno sunce u travnju. Dizajnerica Ana Marija Brkić, poznatija pod modnim imenom Amarie u suradnji sa Ghetaldusom odlučila se za ovaj projekt.
– Uvijek sam htjela imati svoje naočale, ne znam kako nitko kod nas još nije došao na tu ideju, govori Ana Marija Brkić.
Modeli su samo za žene, osam sunčanih i dvanaest dioptrijskih. Posebnim ih čine obrade materijala koje imitiraju teksture poput poput drva ili slonovače. Moći će se kupiti u Ghetaldusu, optikama koje oni opskrbljuju te kod Amarie.
– Cijena još uvijek nije poznata, ali smislit ćemo nešto naravno dok ne krenu u prodaju, kaže Brkić.
Dragović je manekenka i ozbiljna žena
U maniri velikih svjetskih kuća autori su za zaštitno lice odabrali manekenku Tatjanu Dragović.
– Ona nam je odgovarala za kampanju iz razloga što je manekenski tip, a i ozbiljna žena. Tatjana je upravo ono što nam je trebalo, govori Ana Marija.
Tim oko prvih dizajnerskih naočala je kao stvoren za uspjeh. Ana Marija Brkić je već priznata mlada dizajnerica, fotografije potpisuje Mladen Šarić, autor kojeg većina modnih urednika iznimno cijeni, a naočale će biti uvelike dostupne zbog rasprostranjenost Ghetaldusovih trgovina.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
You must be logged in to post a comment Login