Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

Hodanjem do zdravlja i sreće

Šetnje, a pogotovo one jutarnje, obnavljaju duh, tijelo i ljepotu.

Potpuno ste se prilagodili načinu života u kojem je jedina rekreacija ona za vaše prste kojima pritišćete gumbiće vašeg daljinskog upravljača, automobila, mobitela, računala ili neke druge spravice… Sjedite više od pola dana, i na poslu i doma. Nemate vremena za rekreaciju pa vaš organizam zbog toga pati: tromi ste, blijedi i slaba vam je cirkulacija. Ako se pronalazite u opisu, mi vam savjetujemo jednostavnu i zabavnu aktivnost: hodanje.

S obzirom da ne zahtjeva posebne vještine i dodatnu snagu, započeti hodanje prilično je lako. Sve što vam je za to potrebno je par udobnih tenisica, malo volje i poletnosti. Mjesta za hodanje ima gdje god želite: najbliži park, kvart ili rekreacijski centar. Započnite sa deset do petnaest minuta svako jutro. Iznenadit ćete se koliko će vam to goditi i kad jednom krenete, više nećete moći zamisliti početak dana bez šetnje.

1. Sat vremena hodanja za zdravlje

Sat do dva hodanja dnevno ojačat će srce muškaraca i žena, čime vjerojatnost za srčani udar postaje manja. Samim jačanjem srca poboljšava  se cirkulacija, stoga ćete osjetiti promjene na čitavom tijelu. Vaš metabolizam će se ubrzati i imat ćete čvršći i bolji san. Slađe ćete spavati pogotovo ukoliko hodanje prakticirate u jutarnjim terminima.

Jutarnji koraci pomoći će u regulaciji šećera u krvi na što bi pažnju trebali obratiti dijabetičari. Vaše kosti bit će jače budući da hodanje sprečava gubitak koštane mase.



2. Odšećite dalje od depresije

Jutarnje šetnje slične su meditaciji. Vaše tijelo fokusirano je na monotoniju pokreta, a vaš um ne sputavaju brige. Jutarnja svježina i činjenica da imate čitav dan ispred sebe oslobodit će pozitivnu energiju i smanjiti tjeskobu.

Popodnevna šetnja djelovat će na vas opuštajuće i oslobodit će vas stresa čime će vaše raspoloženje imati uzlaznu putanju. Osim što će hodanje smanjiti vašu sklonost depresiji na minimum, zaštitit će vas i od opasnijih bolesti poput Alzheimera.

3. Koraci prema ljepoti i vitkoj liniji

Činjenica je da hodanje učvršćuje mišiće tijela i poboljšava njihovu izdržljivost. Osim toga, u samo pola sata hodanja možete izgubiti i do 500 kalorija.

Veliko zagađenje u kojem živimo mnogima uzrokuje probleme s kožom. Tih se nevolja možete riješiti upravo jutarnjim šetnjama. One pomažu vašoj koži da diše u zraku slobodnom od štetnih elemenata, a jutarnja magla ima hidratantni učinak na vašu kožu. Za kožu je bitan i vitamin D koji se prilikom hodanja apsorbira iz sunca.



Hodanje je rekreacija za koju izgovora nema. Ukoliko ipak ne možete nigdje naći vremena za jutarnju ili popodnevnu šetnju, nemojte dozvoliti sebi da budete rob tehnologije i suvremenog prijevoza. Pješačite gdje god stignete, do trgovine, radnog mjesta ili prijateljice.

U svakom slučaju, petnaestak minuta svako jutro ne iziskuje promjene vašeg rasporeda, a mnogo vam koristi. Stoga se večeras dobro naspavajte, a već sutra umjesto kave i cigarete, započnite dan s dvije čaše vode i osmislite svoj mali ritual pa ponesite omiljenu glazbu i spretno zakoračite u novi dan.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Duh i tijelo

Pretjerana nesebičnost dovodi do nesposobnosti da kažemo NE.

Zanimljivosti

Pametno rješenje je ponijeti omiljeno mini pakiranje svog najdražeg proizvoda.

Darivanje

La Roche-Posay Retinol B3 Serum savršen je serum protiv starenja za osjetljivu kožu

Zdravstveni karton

Istraživanja pokazuju da će tri od četiri žene imati gljivičnu infekciju u nekom periodu njihovog života, a pola njih dobit će je dva ili...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.