Hranom do ljepšeg izgleda

Nezdrava prehrana ne utječe negativno samo na vaše zdravlje već može utjecati i na vaš vanjski izgled. Istraživanja pokazuju da konzumiranje zdravih prehrambenih namirnica može smanjiti rizik od srčanih oboljenja i nekih tumora, a jednako tako i poboljšati sjaj vaše kože i kose i ubrzati vaš metabolizam.

Kleopatra, poznata po nježnoj i svilenkastoj koži, u njezi za tijelo je koristila mnoge blagodati hrane. Kupala se u mlijeku jer mliječna kiselina djeluje kao nježni piling, a i omekšava kožu. Prirodne maske za lice napravljene od banana i krastavaca također imaju mnoge pozitivne učinke na kožu. Ali hrana koju unosimo u svoj organizam djeluje iznutra na vanjski izgled naše kože, kose i noktiju.

Maslinovo ulje

Pomaže koži da ostane elastična, čini ten sjajnijim, dobro je za nokte i njeguje kosu kojoj daje sjaj. Bogato je antioksidansima i sadržava vitamin E. Dnevno se preporučuje konzumirati čajnu žličicu maslinovog ulja za ljepšu kožu i anti-age efekt. Ekstra djevičansko maslinovo ulje sadržava najveću nutritivnu vrijednost.

Rajčice

Bogate su vitaminom A i C te pomažu protiv crvenila i opeklina od sunca. Rajčica sadržava likopen, karotenoid koji čini kožu glađom. Osim u rajčicama, likopen se nalazi u mrkvama i lubenicama.

Jabuke

Jabuke su bogate kvercetinom, antioksidansom koji štiti kožu od UVB zračenja i održava normalnu razinu šećera i masnoća u krvi. Ako se ih se redovito konzumira, jabuke mogu pomoći u rastu kose i protiv nastanka bora. Jabučni ocat sadržava enzime koji pomažu da se uklone mrtve stanice kože.

Orasi

Sadržavaju alfa-linolensku kiselinu, a to je omega-3 masna kiselina koja održava kožu hidratiziranom i elastičnom. Omega-3 masne kiseline se nalaze i u tuni i ostalim vrstama ribe.

Jogurt

Najbolje je redovito jesti jogurt koji sadržava malo masnoća i manje šećera. Sadržava kalcij, a i cink koji je dobar za lijep ten.

Čaj

Bogat je antioksidansima. Zeleni čaj je posebno bogat sastojcima koji se ponašaju kao 'izvor mladosti' za kožu jer obnavljaju umiruće stanice kože. Zeleni čaj je saveznik u mršavljenju, a i oslobađa od stresa.

Mrkva

Konzumiranjem ove namirnice sprečava se preuranjeno starenje kože jer sastojci u mrkvi djeluju poput retina A. Sadržava beta karoten koji je izvrstan antioksidans.

Jagode

U jagodama se nalazi vitamin C koji je prirodni kolagen zaslužan za elastičnost kože. Osim jagoda, i papaja, brokula i naranče su izvrstan izvor vitamina C.

Borovnice

Poznate su kao anti-age hrana. Održavaju kožu elastičnom, jačaju zubno meso i zdrave su za oči.

Med

Med je prirodni zaslađivač i bolji je od rafiniranog šećera za koji se vjeruje da ubrzava starenje.

Zelena salata

Sadržava vitamin A koji revitalizira kožu. Kalij u zelenoj salati daje koži nutrijente i kisik te poboljšava cirkulaciju.

Voda

Tijekom cijelog dana važno je piti dovoljno vode. Kad smo dehidrirani, to se itekako vidi na našoj koži.