Trendovi

Hrvatice sanjaju brendove

Najpoželjnije torbice potpisuju Guess, Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Furla, Prada.
Inovativno istraživanje vrhunske kvalitete – QUDAL – QUality meDAL, pokazuje da znatan postotak Hrvatica cilja na najvišu razinu svjetske kvalitete i luksuza kada je riječ o ženskim torbicama.

Istraživanje kvalitete QUDAL u Hrvatskoj pokazuje da bi čak svaka sedma odrasla Hrvatica (14,2%) starija od 15 godina kao svoju ultimativnu žensku torbicu najviše razine kvalitete najradije vidjela s potpisom koji predstavlja sam vrh svjetskog luksuza i ekskluziviteta. Najveći broj naših sugrađanki smatra da najvišu razinu kvalitete kada je riječ o ženskim torbicama nudi Guess (3,9%), zatim Lacoste (3%), Louis Vuitton (2,1%), Gucci (1,8%), Furla (1,8%), Prada (1,6%).



"Indikativno je da velik broj pripadnica ljepšeg spola kao najkvalitetnije ženske torbice navodi najluksuznije i ujedno najskuplje proizvode iz ove kategorije kao što su to Louis Vuitton, Gucci ili Prada", navodi Robert Slavečki, direktor programa QUDAL – QUality meDAL i nastavlja: "To su odgovori onih bolje stojećih i bolje informiranih pripadnica ljepšeg spola. Druga strana medalje je ta da čak 66,7% ispitanica u Hrvatskoj navodi da na osnovu vlastitog iskustva ne zna navesti niti jednu kvalitetnu robnu marku ženskih torbica. To također puno govori o socio-ekonomskoj slici naše zemlje", zaključuje Slavečki.

QUDAL – jedinstveno istraživanje kvalitete

Iza novog analitičkog projekta koji istražuje isključivo kvalitetu pod nazivom QUDAL – QUality meDAL stoji hrvatska tvrtka AXIOS koja se na tržištu certificiranja već dokazala iznimno prihvaćenim Best Buy Award programom. Kao i Best Buy Award, i QUDAL certifikacijska shema u cijelosti je razvijena u Hrvatskoj od strane ove tvrtke i uz intenzivnu savjetodavnu pomoć renomirane međunarodne konzultantske organizacije PricewaterhouseCoopers i stručnjaka iz zagrebačkog odvjetničkog ureda Vukmir & Associates koji su odigrali ključnu ulogu kada je riječ o pitanjima vezanima uz domaću i posebice međunarodnu zaštitu intelektualnog vlasništva vezanog uz projekte Best Buy Award i sada – QUDAL-a.



Cilj istraživačkog projekta QUDAL je promocija i popularizacija kvalitete. U Axiosu ističu kako upravo danas, u recesijsko vrijeme, potrošač ima osobito pravo zahtijevati vrhunsku kvalitetu za svoj novac.

DEEPMA shema koja je primijenjena u ovom istraživanju omogućava prilikom ispitivanja da se  kod anketiranih grupa izbjegne navođenje najpopularnijih (tzv. Top of Mind) brendova, odnosno da se u što je mogućoj većoj mjeri prilikom istraživanja tržišta eliminira snaga i popularnost branda kako bi se mogle ispitati stvarne kvalitete samog proizvoda, usluge ili drugog subjekta.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Ne propustite

Zanimljivosti

Hrabra majka hrvatskoj javnosti poznate djevojčice Lave i sina Ozrena, NLP trenerica i supruga, Petra Petrušić gošća je ovotjedne epizode podcasta „Mame kod Lane“...

Darivanje

Weywardice – roman o ženskoj snazi u kojem se prate sudbine triju izuzetnih žena iz različitih stoljeća – zadivljujući su prvijenac australsko-britanske autorice Emilije...

Zanimljivosti

Prema široko prihvaćenoj definiciji, medijska pismenost uključuje sposobnosti pristupa, analize, vrednovanja i stvaranja medijskih poruka u različitim oblicima.

Duh i tijelo

Radionica je osmišljena na temelju postavki teorije izbora i realitetne terapije, ali i iskustva Mirjane Belavić koja je majka troje djece.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version