Odjeća prati monotoni ritam jeseni i zime oduvijek te se igra s tamnim bojama. Niti ove zime ne očekujemo promjenu u boji odjeće, a da ne upadnemo u monotoniju jeseni Bourjois se pobrinuo s novim mono sjenilima. To su sofisticirana sjenila izrazito fine teksture u prepoznatljivoj okrugloj kutijici te praktičnog pakiranja s aplikatorom i ogledalom.
Mono sjenila su vrlo svilenkasta te klize i na taj način omogućuju jednostavno i besprijekorno nanošenje. Sastojci, obogaćeni velikom količinom mineralnih pudera, ujedno su hipoalergijski, bez parabena i mirisa, tako da ih žene naprosto obožavaju, a ujedno su namijenjeni osjetljivim očima. Sjenilo se može nanositi suhim ili vlažnim aplikatorom, tako da sedef ili šljokice mogu zasjati u punom intenzitetu. U širokoj paleti mono sjenila od čak 14 boja, nalazi se inspiracija za look po izboru. Cijena sjenila je 55 kuna.
Od čak 1863. godine Bourjois je vjeran amblemskoj kutijici, jer odiše ženstvenošću, senzualnošću, ljepotom i na kraju prepoznatljivošću. Široka paleta raznih boja i tekstura nudi za svakoga ponešto i ono najvažnije nudi inspiraciju za make up.
Bourjois, svjetski poznati kozmetički brend s tradicijom dugom 160 godina, proslavio je svoju veliku obljetnicu na jedinstven način - kroz darivanje i širenje radosti...
Argentumova nova jesenska kampanja Oboji jesen nakitom inspirirala nas je da ove jeseni svoje slojevite outfite dodatno istaknemo šarenim i upečatljivim nakitom.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
You must be logged in to post a comment Login