Cijele su nam godine Procter&Gamble i dm uz svoja zaštitna lica – glumicu Leonu Paraminski i sada Miju Kovačić, predivnu TV-voditeljicu, poručivali kako je jednostavno biti posebna, a za kraj ovogodišnje uspješne kampanje udružili su snage i s poznatom hrvatskom dizajnericom Đurđicom Vorkapić i njenim modnim brendom Hippy garden.
Multibrend kampanja ‘Jednostavno je biti posebna!’ kojom su tijekom godine P&G i dm darivali vjerne kupce Panteneovih, Wellinih, Wellaflexovih i proizvoda Head&Shoulders za kraj godine uistinu će završiti na vrlo glamurozan i ženstven način.
Čak deset haljina Hippy garden na dar
Svi koji od 1. studenog do 15. prosinca u dm-ovim prodavaonicama diljem Hrvatske kupe bilo koja dva P&G-ova proizvoda Pantene, Wella, Wellaflex ili Head&Shoulders, pri jednoj kupnji i pošalju sms, ili se prijave na internetskoj stranici, s brojem računa, uz malo sreće mogli bi osvojiti jednu od čak 10 haljina Hippy garden.
Prelijepa TV-voditeljica, prema mnogima najljepša Hrvatica, Mia Kovačić, zaštitno je lice ove kampanje, između ostalog i zato jer je uistinu posebna.
‘Samo ime kampanje kaže ‘Jednostavno je biti posebna!’, to bi svim ženama trebao biti moto jer smo uistinu sve posebne na neki svoj način. Kada su mi rekli da ćemo za kraj godine organizirati i veliku završnu kampanju s Đurđicom, posebno sam se razveselila jer je poznajem godinama, nosim njene haljine i volim ženstvenost koju komunicira svojim dizajnom. Ovo je baš jedna ženska, moćna, posebna kombinacija.’, rekla je Mia Kovačić.
Menadžerica asortimana u dm-u, gđa. Sabina Bengez Krok istaknula je kako dm uvijek rado nagrađuje vjerne kupce te dodala da je kampanja ‘Jednostavno je biti posebna!’ uistinu bila dobra ideja jer je mnogo žena i djevojaka nagrađeno vrijednim darovima: ‘Zadovoljni smo činjenicom da su je žene prepoznale, iskoristile prigodu i sudjelovale u našim nagradnim igrama. Dosadašnjim sretnicama i sretnicima, naravno čestitamo, a za kraj godine priredili smo zbilja lijepe nagrade. dm i inače cijeni svoje kupce, pa je sudjelovanje u ovoj kampanji bilo i više no zadovoljstvo.’
You must be logged in to post a comment Login