Trendovi

L’Orealovo savjetovalište za potrošače

Imate pitanje vezano za proizvode L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline NY, Vichy i La Roche Posay?
Tijekom veljače L'Oreal Adria je unaprijedio uslugu savjetovanja potrošača. Odsad svaki građanin Hrvatske koji traži savjet ili ima pitanja, prijedloge ili žalbe, a koje se tiču L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline NY, Vichy i La Roche Posay proizvoda, može nazvati poseban telefonski broj za savjetovanje potrošača ili pisati na e-mail adresu gdje je dostupan tim predanih savjetnika.

"Ključni dio L'Orealovog uspjeha su naši potrošači, a mi se trudimo zadržati njihovo povjerenje i zadovoljstvo. Ova specijalizirana usluga je novi korak u tom smjeru. Na ovaj način zbližavamo se s potrošačima, slušamo ih, profesionalno ih savjetujemo te unaprijeđujemo i razvijamo naše proizvode u skladu s njihovim očekivanjima i potrebama. Za nas, naš odnos s potrošačima ne završava u trenutku kada smo prodali naš proizvod", objašnjava odluku o pokretanju profesionalne usluge za savjetovanje potrošača Julio Quiroga, generalni direktor L'Oreala Adria.



Kupci su mogli kontaktirati stručnjake L'Oreala Adria sa svojim pitanjima i prije, no odsad je ta usluga proširena posebno obučenim timom ljudi za savjetovanje i podršku. Na svaki telefonski poziv ili e-mail savjetnici će odgovoriti što je prije moguće, najkasnije tijekom jednog radnog dana.

"Svaki upit, naravno, neće biti moguće riješiti tako brzo, no tijekom jednog radnog dana potrošač će znati status svog upita, sugestije ili pritužbe", objašnjava Karmen Pečnik, voditeljica projekta Savjetovanje potrošača u L'Orealu Adria. Kontakt informacije savjetovališta postupno će biti uvrštene na sve proizvode i cjelokupnu komunikaciju L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline NY, Vichy i La Roche Posay brendova koji su svi dio L'Oreal Adria. Karmen Pečnik objašnjava: "Neki proizvodi već sadrže kontakt informacije, ali do kraja ove godine bit će prisutne na svakom proizvodu."



Potrošači mogu izabrati žele li kontaktirati savjetnike L'Oreala Adria putem telefona (svaki radni dan od 9 do 21h) ili putem maila.

L'Oreal Paris
062 60 20 20
info@lorealparis.com.hr

Garnier
062 60 20 23
info@garnier.hr

Maybelline New York
062 60 20 25
info@maybelline.hr

Vichy
062 60 20 22
info@vichy.hr

La Roche Posay
062 60 20 24
info@laroche-posay.com.hr

Na ovaj način L'Oreal Adria pridružio se više od 50 zemalja u kojima L'Oreal već ima specijalizirano savjetovalište za potrošače i više od 350 stručnjaka koji se brinu za zadovoljstvo potrošača. L'Oreal je tijekom 2010. godine imao više od 1,5 milijun kontakata nakon kupnje, od kojih su većina bili opći upiti ili zamolbe za savjetovanje.

Postupno, L'Oreal Adria će uključiti i preostale svoje brendove u specijalizirano savjetovalište za potrošače, posebice proizvode divizije profesionalnih brendova (L'Oreal Professionnel, Matrix, Kerastase) i proizvode divizije luksuznih brendova (Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm, Helena Rubenstein, Cacharel, Armani).

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Ne propustite

Dobar posao

Kolika je cijena besplatnoga?

Savjeti i preporuke

Re-Create obnavlja i ponovno puni kosu, te stvara učinak gušće kose.

Savjeti i preporuke

Ovo su idealne frizure kad se trebate urediti u par minuta

Trendovi

Obožavamo sve "pomagače" uz pomoć kojih lako i brzo same možemo postići savršenu frizuru kod kuće

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version