Prije više od 60 godina pa sve do danas, Redken je brend koji je bio i inspiriran željom da pomogne onima koji su u potrazi za nježnim i visokofunkcionalnim proizvodima, ali i profesionalcima koji prije svega – imaju znanje o kosi.
Razgovarali smo s Leom Dolezil, stručnjakinjom za kosu čije su edukacije mjesto na kojem se isprepleću kreativnost i vizija. Lea je posvećena educiranju frizera već više od desetljeća, a koliko je Lea zapravo stručna i uspješna, govori i činjenica da je u prosincu 2021. osvojila Redken Certified Haircolorist – najprestižniju titulu u svjetskoj frizerskoj industriji i to prva na ovom području.
Što o kosi i poslovanju ima za reći Lea, stručna edukatorica za Redken, pročitajte u nastavku.
Zašto je Redken top izbor američkih influencera i celebrityja?
Redken brand je mix fashion, innovation & inspiration, uvijek prisutan u backstageovima prestižnog fashion weeka MY, MI PA, stvarajući lookove za najprestižnije dizajnere. Kombinacije Redkenovih proizvoda pružaju mogućnost da se look napravi brzo i konkretno. Mogućnost miješanja različitih styling proizvoda dovodi do stvaranja personalizirane teksture, koja u tom trenutku potrebna.
Kakvu podršku frizeri mogu očekivati koristeći Redkenove proizvode?
Definitivno nevjerojatnu transformaciju strukture i postojanost dobivenih rezultata.
Što najviše voliš kada je riječ o edukaciji?
Volim raditi seminare koji su fokusirani na završni dio svakog klijenta, a to je dobar i sexy hairstyle koji baš odgovara tipu i karakteru klijenta te tada izlazi iz salona kao ujedno i najbolja moguća „hodajuća“ reklama tom salonu. Također, uživam u objašnjavanju fizičkih i kemijskih principa koji se događaju u vlasi.
Kako Redken pomaže frizerima razviti njihovo poslovanje?
Redken pristupa vrlo interaktivno u učenju, tako se znanje usvaja na zabavan i produktivan način koji se jako brzo integrira u vlastito poslovanje. Pametne i brze formule, kao i efikasne tehnike dovode do kvalitetnog i super željenog rezultata s naglaskom na zdravu strukturu naše kose. Nudiš li takvu uslugu unutar svog salona, profit je tu.