Fashion report

Linda Begonja i Ana Maras zaštitna lica sajma Samsung Zona 45

Na sajmu mode očekuje se više od 100 izlagača

Povodom najvećeg regionalnog sajma mode Samsung Zona 45 koji će se od 9. do 11. svibnja održati na Trgu bana Jelačića u Zagrebu, predstavljena je kampanja čija su zaštitna lica poznate glumice – Linda Begonja i Ana Maras.

Dvije uspješne glumice velike su ljubiteljice mode, a njihovi ormari kako same kažu, ogledalo su njihove osobnosti. Obje vole ženstven i ležeran stil, a posebno cijene rad domaćih dizajnera koje se trude što više promovirati. To je ujedno i jedan od razloga zbog kojeg su sa zadovoljstvom pristale na ulogu ambasadorica najvećeg modnog sajma u regiji. Tim je povodom snimljena i kreativna kampanja sajma SAMSUNG ZONA 45.

‘Najbolji način da pronađeš vlastiti stil je da razumiješ sebe i svoj unutarnji svijet. Moda bi po meni tu trebala služiti kao instrument kreiranja vlastite osobnosti. Ja ju shvaćam kao nadogradnju same sebe i istovremeno kao igru u kojoj je sve moguće’, izjavila je Linda Begonja koja je s kolegicom utjelovila lik šopingoholičarke ispred objektiva mladog fotografa Franje Matkovića koji je zadužen za kreativni koncept kampanje.

Anu Maras oduševila je modna predstava pred kamerom.

‘Za mene je moda igra, ljubav, stav, a ponekad i uloga. Ne opterećujem se, igram se. Nekad se, dok hodam gradom, divim djevojkama koje nose ono što meni ni u ludilu ne bi stajalo. Inspiriraju me takvi ljudi, inspirira me individualnost i ulična moda, a najviše od svega pozitivan stav i osmijeh. Uz osmijeh sve bolje stoji’, zaključila je Ana.

Za odlične frizure glumica u kampanji zaslužan je Kevin Murphy tim pod vodstvom Katice Topčić, dok je make up djelo poznate vizažistice Ivane Bilandžije Billy za Illamasqua. Za stajling se pobrinula Ana Bacinger.

Ove sezone na sajmu SAMSUNG ZONA 45 očekuje se više od 100 izlagača iz Hrvatske, Slovenije, Srbije te Bosne i Hercegovine.

‘Sajam se, zahvaljujući pokroviteljstvu Grada Zagreba, seli na novu staru lokaciju – Trg bana Josipa Jelačića. Upravo zbog atraktivnosti lokacije broj domaćih izlagača se znatno povećao a uz naše goste i prijatelje iz susjednih zemalja predstavit će se zagrebačkoj domaćoj i inozemnoj publici te ponuditi mnoštvo vrhunskih dizajnerskih proizvoda po pristupačnim cijenama. Zagreb će zasigurno ovim atraktivnim događajem opravdati sva pozitivna očekivanja i potvrditi status modne metropole ovog dijela Europe’, izjavila je Martina Pandžić Skoko, direktorica sajma.

SAMSUNG ZONA 45 održat će se od 9. do 11. svibnja na Trgu bana Jelačića, a uz modne revije, te veliki broj izlagača, posjetitelje očekuje bogat popratni program.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version