Trendovi

Lorealovih 100 godina ljepote

Poklanjamo vam luksuznu knjigu koji slavi ljepotu kroz povijest
Predstavljamo vam knjigu "100.000 godina ljepote" koja je dio proslave stogodišnjice L'Oréala (1909-2009) kao i njihovog dugogodišnjeg programa Meaning of Beauty (Značaj ljepote).

Ova luksuzna knjiga u 5 tomova sadrži osvrte stručnjaka s najrazličitijih područja povezanih s ljepotom, s ciljem da obogati pogled na ljepotu i ponudi globalni pregled bioloških, društvenih i psiholoških dimenzija ljepote. Namjena knjige nije traženje odgovora, no ipak otvara nova pitanja i daje poticaj na razmišljanje i rasprave o značenju ljepote.

"100.000 godina ljepote" je knjiga o različitosti ljepote kroz različite vremenske periode i civilizacije, od pretpovijesti do danas te pogled na budućnost. Razlikuje rituale ljepote u različitim kulturnim kontekstima i perspektivama.

Knjiga na 1300 strana, sastoji se od pet dijelova, koji su podijeljeni u kronološkom redosljedu. Informacije u knjizi su napisane jasno, bez tehničkog žargona. Svaki dio knjige usredotočuje se na određeno vremensko razdoblje i tematiku (pretpovijest – temelji, stari vijek – civilizacije, klasična doba – konfrontacija, moderno doba – globalizacija, budućnost – projekcija).

Knjiga sadrži radove 300 autora 35 različitih nacionalnosti – uključujući L'Orealove istraživačke, stručnjake s područja društvenih znanosti – s 20 različitih područja znanosti (antropolozi, arheolozi, umjetnici, kritičari umjetnosti, kustosi, filozofi, povjesničari, psihijatri..), koji svojim doprinosom istražuju univerzalnost društvene koristi ljepote od pretpovijesti do današnjih dana (i budućnosti). Svaki od dijelova je uredio znanstveni direktor, koji je bio odgovoran za izbor najvažnijih autora za temu.



Knjiga je premijerno predstavljena u listopadu 2009. godine u Francuskoj, u izdanjima na francuskom i engleskom jeziku. L'Oreal traži suradnju s izdavačkim kućama diljem svijeta, tako da bogatstvo znanja o ljepoti stvarno može doći u dodir sa što više pojedinaca. U Hrvatskoj knjiga nije na prodajnim policama, već ju je moguće kupiti preko internetske online trgovine Amazon.



Značaj ljepote – program koji promiče razmišljanje o ljepoti

L'Oréal je kao vodeća kompanija u kozmetičkoj industriji svjesna odgovornosti za poticanje razmišljanja o ljepoti. Na internoj konferenciji 2005. godine L'Oreal je ugostio francuskog filozofa Michela Serresa. Istaknuto je važno pitanje, koje je preraslo u izazov: ˝Da li je ljepota korisna ili ne?˝ To je bio povod programa Meaning of Beauty, koji nastoji promicati razmišljanje o ulozi ljepote u našem društvu.



Godine 2006. L'Oreal je započeo intenzivnije podupirati i razvijati dugoročne intenzivne programe s područja društvenih znanosti, s naglaskom na povijesno-društvene perspektive.
A sve s ciljem poboljšanja znanje o industriji ljepote, razvoja istraživanja društvenih znanosti o ljepoti, dijeljenja znanja i dilema s najširim mogućim krugom pojedinaca i  naglašavanja vrijednosti industrije u doprinosu ljepoti.

Za L'Oréal ljepota nije samo stručno znanje, već društveni izbor, kulturni fenomen, proizvod individualne i kolektivne mašte te proizvod tehnološke inovacije.

Grupacija L'Oréal je oduvijek nastojala ljepotu razumjeti kao izraz dobre volje i želje da svijet postane još bolje, ljepše i zdravije mjesto, koliko god je to u njihovoj moći.

OSVOJI KNJIGU

L'oreal i She.hr poklanjaju vam knjigu "100.000 godina ljepote".

Ukoliko želite osvojiti ovu jedinstvenu enciklopediju ljepote, pošaljite nam mail s naslovom LOREAL, na adresu igra@mmreza.hr, te navedite ime i prezime, korisničko ime na She-.hr-u, te broj mobitela.

Vaše prijave primamo do 24. svibnja, nakon čega ćemo objaviti dobitnika.

Sretno!
Vaš She.hr

Dragi naši,
Knjigu  "100.000 godina ljepote" osvojila je Marija Legin.
Informacije o preuzimanju primiti će mailom.
Vaš She.hr


You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Otkaži odgovor

Ne propustite

Darivanje

Osjetite auru i intrigu novog Avon parfema i prepustite se magiji mjesečine koja će vas dugo nositi na svojoj svjetlosti – daleko, daleko, sve...

Savjeti i preporuke

Predstavljamo The Elements, uzbudljivu novi kozmetički brend na tržištu koji kombinira znanost s prirodom kako bi stvorili specijalizirane formulacije za njegu kože.

Darivanje

FOREO poziva kćeri da proslave dragocjenu vezu sa svojim majkama kroz moć njege kože - ukorijenjenu u tradicijama i dijeljenim sjećanjima.

Beauty report

L'ADRIA asortiman pripremio vam je pravu ljetnu poslasticu; preformulacijom popularne kreme –Harmonizing cream– sada za ljeto, odnosno za svakodnevne ljetne muke i potrebe zahtjevnih...

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version