Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe
Photo by Brooke Lark on Unsplash

Budi fit

Mali trikovi protiv napadaja gladi

Umjesto dijeta, probajte ovo…

Umjesto da se brinemo oko mršavljenja, izbjegnimo dobivanje neželjenih masnih naslaga. Četkica za zube Ponekad može pomoći posezanje za četkicom za zube ili tekućinom za ispiranje usne šupljine. Pošto ljudskim osjetilima nakon ispiranja prevladava okus svježe mente, smanjuje se želja za slatkim i masnim. Kaugumom protiv gladi Studije Sveučilišta Liverpool dokazuju: Žvakanje prije obroka smanjuje osjećaj gladi, a najdjelotvorniji okusi su papaya, aloe vera i mango. Topla voda Filozofija Ayurvede uči da u slučaju gladi treba popiti nekoliko malih gutljaja tople vode – puni želudac i čisti ga od uzročnika bolesti i otrova. “Uspavajte” osjetila Gumene bombone ili čokoladu stavite u pretinac za zamrzavanje i pojedite komadić čim osjetite glad. Zamrznuti slatkiši “uspavljuju” osjetila i smanjuju želju za daljnjom konzumacijom. Doručak Uravnotežen doručak najbolji je početak dana. Preventivno djeluje na napadaje gladi i smanjuje rizik posezanja za nezdravim namirnicama prije ručka. Polako! Za vrijeme ručka ili večere nije potrebno obarati rekorde. Sitost dolazi tek nakon 20 minuta, a osobe koje previše žure na kraju previše pojedu. Skretanje pozornosti Napadaji gladi u pravilu traju svega nekoliko minuta. Tko uspije nadvladati 15-ak minuta slabosti, ima dobre izglede “zaboraviti” na želju za hranom. Kućanski poslovi, šetnja s prijateljima, partnerom ili djecom mogu biti učinkovite alternative. Dnevnik Vodite dnevnik o tome kada ste gladni, što ste pojeli i kako ste se nakon konzumacije osjećali. Na taj način ćete otkriti u kojim trenucima želite jesti i naučiti kako izbjeći podsvjesnu želju za hranom. Crno-bijelo Prije nego što posegnete za slatkišima i nezdravom hranom, zamislite kako oni izgledaju u crno-bijeloj varijanti, bez lijepih pakiranja, ukrasa, boja i mirisa. www.metro-portal.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Savjeti stručnjaka

Razgovaramo s Gabrielom Vuković, mladom magistricom nutricionizma i autoricom cjelovitog programa pomoći osobama koje se bore s problemom pretilosti.

Zdravstveni karton

Iako se cikorija može jesti kao salata ili kao dodatak različitim jelima, ona je najpoznatija kao napitak, točnije kao zamjena za kavu.

Zanimljivosti

Baš kao što vas neke arome mogu potaknuti na jelo, isto tako postoje i mirisi koji vas mogu odbiti od hrane ili pak probuditi...

Savjeti stručnjaka

S prvim zrakama sunca i malo višim temperaturama, kreće maštanje o plaži i izgledu u kupaćem kostimu.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.