Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

Motivacija za mršavljenje

Kako teoriju provesti u praksu uz pomoć ključnog psihološkog faktora.

Čvrsto ste odlučili skinuti nekoliko kilograma i zadovoljni ste jer ste pronašli metodu ili način koji vam odgovara. Međutim, kako vrijeme prolazi, potrebna vam je stalna motivacija da ustrajete u zadanom cilju. Slijede neke od stvari na koje treba obratiti pozornost kad gubimo volju i motivaciju za mršavljenje.

Mislite na posljedice

Umjesto da razmišljate kako ćete uživati u okusu neke hrane i kako je fina, sjetite se kako će vam teško biti u želucu nakon što se prejedete. To je razlika između pogleda na hranu kako je gledaju mršaviji, a kako ljudi koji imaju problema s viškom kilograma. Nemojte više razmišljati o kratkoročnom užitku nego se sjetite posljedica. Kad vam ovakvo razmišljanje prijeđe u naviku nećete više jesti kad niste gladni, iz razočaranja ili dosade.



Počnite postepeno

S dijetom i odabranim načinom mršavljenja počnite sporo i postepeno navikavajte tijelo. Morate se dogovoriti sami sa sobom o pravilima. Nemojte si previše strogo zabranjivati neke namirnice. Mnoge dijete nisu uspjele jer prestroge zabrane djeluju kontraproduktivno.

Jedite samo kad ste gladni

Rasporedite li obroke na cijeli dan, nećete imati potrebu za slatkišima. Slatko nam daje kratkoročnu energiju i nakon toga želimo samo još više slatkoga. Za sporije oslobađanje energije jedite proteine u svakom obroku, uz povrće, voće, cjelovite žitarice i grahorice.

Zapisujte što jedete

Pratite što jedete, koliko i kad. Kad svoje prehrambene navike vidite napismeno bit će vam jednostavnije otkriti u čemu je problem vašeg debljanja ili nemogućnosti mršavljenja. Što više jedite zdravu hranu.



Smijete pogriješiti

Oprostite sebi ako ponekad posrnete. Naići ćete na poteškoće, ali nemojte odustati ako nekoliko puta pojedete nešto nezdravo ili preskočite trening.

Družite se s vitkim ljudima

Okružite se vitkim ljudima, sportskim tipovima i onima koji paze na svoje zdravlje i fit izgled. Istraživanja pokazuju da naši prijatelji utječu na naše prehrambene navike i brigu o kilogramima. Počnite se družiti s ljudima koje ste upoznali u teretani i drugi tip ponašanja će vam ući u podsvijest.

Zadajte si cilj

Možete kupiti odjeću koju želite nositi kad smršavite ili izvadite iz ormara staru odjeću koju više ne možete obući ili fotografiju na kojoj ste mršavi. Postavite si cilj da ćete smršaviti i odredite koliko kilograma i u kojem vremenskom razdoblju želite smršaviti. Nemojte odustati jer smatrate da vam ne ide dovoljno brzo. Pratite svoj napredak i ako izgubite manje kilograma od planiranog, budite zadovoljni jer vam je krenulo.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Duh i tijelo

Noć je, tišina, svi spavaju… Samo vi bosim nogama tapkate prema hladnjaku tjerani  neodoljivom željom da nešto pojedete.

Gastronomija

Dolaskom hladnijeg godišnjeg doba i nižih temperatura, naše tijelo ima potrebu za drugačijom hranom. >

Savjeti stručnjaka

Kad ste pod stresom, mozak šalje tijelu signale pripreme za borbu pa se napinje svaki mišić u tijelu, a puls se ubrzava.

Duh i tijelo

Započnete li s nekim razgovor na temu mršavljenja, vjerojatno ćete biti preplavljeni informacijama i mišljenjima o različitim programima prehrane i vježbanja.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.