Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

Nedostatak motivacije za vježbanje

Postavite si cilj koji će vam pomoći da ustrajete u vježbanju.

Često je teško pronaći motivaciju za redovito vježbanje. Odluku da moramo početi vježbati lako je donijeti, ali držati se redovitog rasporeda je lakše reći nego napraviti. Vani pada kiša pa vam se ne da više izlaziti iz kuće nakon napornog dana na poslu ili vam svaka vrsta aktivnosti brzo dosadi. Kod vježbanja je važno pronaći aktivnosti u kojima ćete uživati, a ne da vam one budu teret.

Prema studiji američkog Nacionalnog centra za zdravstvenu statistiku, samo 19% ljudi redovito se bavi nekom fizičkom aktivnosti (20 minuta intenzivnog vježbanja tri puta tjedno). A 63% ljudi (otprilike isto kao i broj Amerikanaca koji su pretili), iako vjeruju da bi im vježbanje pomoglo da su zdraviji, vitkiji i pod manjim stresom, još uvijek – ne vježba (uopće). Ovo su neki razlozi koji će vam pomoći da se motivirate za redovito vježbanje.

1. Drugi ljudi

Mnogi vaši poznanici ionako očekuju da ćete odustati pa smatrate da nema smisla nastaviti se truditi. Zamislite kako bi reagirali vaši stari prijatelji kad bi vas prvi put vidjeli nakon što ste ustrajali u vježbanju. Dobro je i natjecati se s frendicom, dogovoriti plan s njom i vježbati zajedno. Bit će vam zabavnije i poticat ćete jedna drugu.



2. Sezona kupaćih kostima

Nakon što prođe ljeto skrivate se ispod odjeće i nemate motivaciju za vježbanje. Ali sjetite se kako vam je neugodno na javnom mjestu kad imate malo odjeće, primjerice ljeti, i kad se po prvi put morate skinuti u kupaći kostim na plaži ili bazenu. Većina ljudi počinje vježbati tek nakon božićnih i novogodišnjih blagdana i na proljeće, da bi izgledali dobro ljeti kad se nosi manje odjeće. Pokušajte vježbati tijekom cijele godine da ne izgubite volju u prevelikoj gužvi u teretani ili jer mislite da ionako nećete postići na vrijeme željene rezultate.

3. Zdravlje

Vježbate li redovito, osjećat ćete se zdravije. Redovito vježbanje pomaže u borbi protiv depresije. Umjesto da sjedite kod kuće i žalite samu sebe, samo sat vremena vježbanja pomoći će vam da se osjećate bolje. Vježbanje vam može pomoći i u snižavanju kolesterola i šećera u krvi, a i oslobađa endorfine tako da ćete se osjećati i sretnije.



4. Budite seksi

Privući poglede pripadnika suprotnog spola jedan je od glavnih razloga zašto ljudi vježbaju. Vježbanjem plesa oko šipke osjećat ćete se privlačnije i seksi, a tijelo će vam biti fantastično zategnuto.

5. Energija

Sigurno želite imati više energije za svakodnevne obaveze. Ne želite se zadihati pri svakom usponu po stepenicama. A imat ćete i više kondicije za igru s djecom, ukoliko ste roditelj.



6. Odjeća

Sjetite se sala na vašem trbuhu ili stražnjici i kako biste se dobro osjećali da toga nema. Ili činjenice da ne možete dotaknuti prste na nogama ili čučnuti. Neka vam bude cilj da ponovno možete obući svoju staru odjeću i nositi lijepu novu odjeću koju se možda prije ne biste usudili odjenuti.

7. Cilj i nagrada

Ako nemate konkretan cilj, teško je zadržati ustrajnost u vježbanju. Prijavite se na amaterski maraton ili kros, trebat će vam kondicija pa ćete se pripremati za taj određeni cilj. Nagradite se za vlastite rezultate, ali i za svako vježbanje.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Duh i tijelo

Eterična ulja, te ugodne supstance koje se mogu fino raspršiti, udahnuti ili nanijeti na kožu, jednostavan su, ali vrlo učinkovit, način borbe protiv zimskog...

Savjeti stručnjaka

Svi koji imaju neke bolesti bi se prije uzimanja CBD ulja TREBALI konzultirati sa svojim liječnikom te tako spriječiti moguće nuspojave.

Budi fit

Trčanje je idealan kardio trening, koji ojačava mišiće i djeluje na poboljšanje općeg fizičkog stanja i psihičkog stanja.

Zdravstveni karton

Očima bilježimo sve slike koje kasnije pretvaramo u uspomene.

Advertisement