Fashion report

Očaravajuća nova kampanja branda Lei Lou by Alex Dojčinović uvodi nas u proljeće u stilu

Redizajnirani Lei Lou bestseller danas više nije tek bazičan komad, već dolazi u više dužina i krojeva, a često je razigran volumenom, draperijom ili prorezima kako bi pristajao baš svim generacijama.

Svijet kakav je nekad bio, pomalo mističan i u prvoj brzini, sve je jasnije, postaje tek dio nekih lijepih, nostalgičnih uspomena, dok je ovaj danas više prilagođen generacijama koje život žive punim plućima i nemaju namjeru stati. Upravo zato, nova Lei Lou kampanja inspirirana je društvenim mrežama i to ponajprije načinom na koji ih doživljavaju nove generacije milenijalaca, koji su im udahnuli novi život i pretvorili ih u platforme na kojima je predstavljanje modnog stila tek mali segment, dok su izražavanje stavova i osobnosti postali ono što ih izdvaja u masama.

Tu modernu Lei Lou djevojku pred objektivom Maje Kljaić savršeno je utjelovila Sara Biuk koja, kao prava modna kameleonka i newcomerica, može biti u isto vrijeme edgy i senzualna, baš kakvi su i komadi iz nove kolekcije.

Veliki “comeback” na modnu scenu u posljednje su vrijeme doživjele uske, rastezljive haljine, a koje su oduvijek, od samih početaka prije gotovo dva desetljeća, bile zaštitni znak ove domaće modne kuće, a Aleksandra Dojčinović ih ovom kampanjom vraća na velika vrata, doduše ipak u nešto drugačijem stilu nego nekad.

Redizajnirani Lei Lou bestseller danas više nije tek bazičan komad, već dolazi u više dužina i krojeva, a često je razigran volumenom, draperijom ili prorezima kako bi pristajao baš svim generacijama. Ponavljanje u modi je zapravo trend koji su prihvatile gotovo sve vodeće svjetske modne kuće, a koji se odnosi ili na redizajn nekoć popularnih modela ili na nove kolekcije u kojima su printeve zamijenili monokromatikom, što olakšava toliko potrebno ponavljanje odjeće u ovom svijetu konzumerizma.

Na istom je tragu i ova Lei Lou kolekcija, a kampanja jasno pokazuje kako dobro ukrojenu jednobojnu haljinu možete ponavljati nebrojeno puta, mijenjajući tek detalje, poput divnog nakita s Aleksandrinim potpisom ili sunčanim naočalama iz njezine Optice La Vie.

Kolekcija, koja je već dostupna na web shopu branda i u Lei Lou butiku u Ilici 15, prava je najava ljetne sezone kojoj se svi radujemo, a koja je u Lei Lou režiji uvijek posebno raskošna i zanimljiva.

Ne propustite

Fashion report

Dizajner Zoran Mrvoš sa svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku, već stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama...

Zanimljivosti

Zahvaljujući inovativnom partnerstvu između održivog modnog brenda Krie Designa i projekta Provir, ribarske mreže postale su naš saveznik u borbi protiv zagađenja mora i...

Zanimljivosti

Bez obzira radi li se o slabovidnosti, zaštiti od plavog svjetla ili pak sunca, naočale su dio svakodnevnog života, one su modni dodatak i...

Darivanje

Još jedna uspješna suradnja dizajnerice Ingrid Rojc i Sanje Kljajić koje su udružile svoje snage i napravile mušku kolekciju odjeće i nakita.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version