Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Predstavljeni prvi modni komad iz street style kolekcije Infobip Worldwide hoodie

Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu.

Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu. Limitirana serija inovativnih NFT hoodica proizvedena je u svega 300 komada, a upravo ova suradnja omogućit će ljubiteljima tehnologije i modeposjedovanje jedinstvenog modnog komada s personaliziranim NFT čipom.

Popularni Pločnik bar u Zagrebu okupio je mnoga poznata lica poput poputMate Rimca, Marka Bucića – Vanillaza, Nevene Rendeli, Tome Ricova, Marka Vuletića, Karle Zelić te mnogih drugih, koji su među prvima vidjeli i isprobali ovaj ‘gem’ tehnološkog i modnog svijeta te uživali u jedinstvenim custom-made Infobip i IUTD Studios koktelima i nezaboravnom partiju.

“Želimo da Infobip bude prisutan u svim sferama života developera. Poznato je da developeri vole nositi hoodice i da im je to možda i omiljeni modni komad. Ponosni smo na naš prvi proizvod i kolaboraciju s IUTD i tu nećemo stati, nastavit ćemo razvijati nove proizvode u modnom segmentu pa i na taj način dodatno popularizirati mogućnosti tehnologije u našem svakodnevnom životu”, istaknuo je Ivan Burazin, član Uprave Infobipa za developersko iskustvo.

Mate Rimac i Joshua Čirjak

IUTD (I Used to Dream) Studios je poznati dizajn studio mladog domaćeg dizajnera i kreativnog direktora Joshue Čirjaka koji je u karijeri surađivao s globalnim zvijezdama, ali i globalnim brendovima za koje je izrađivao dizajnerske odjevne komade. U ovoj novoj suradnji s Infobipom, Čirjak uspješno spaja modernu tehnologiju i svoj prepoznatljiv dizajnerski potpis kroz implementaciju NFC čitača kojim će vlasnici limitirane serije 300 hoodica moći pristupiti digitalnoj verziji svoje hoodice.

Ivan Burazin, Joshua Čirjak i Iva Šulentić

Moja je ideja bila stvoriti hoodicu koja je živa, ima srce i koja je jedinstvena. Svaka hoodica sadrži i poseban NFT čip skeniranjem kojeg se vlasniku daje mogućnost posjedovanja iste u dva svijeta, u realnom i virtualnom. Čast mi je bila surađivati sa Infobipom kojima sam iznimno zahvalan što smo zajedno napravili nešto izvanredno i inovativno.” istaknuo je Joshua Čirjak, osnivač IUTD Studios, predstavivši jedan od najpopularnijih odjevnih predmeta današnjice kojim je spojio tehnologiju i modu.

Zahvaljujući čitaču unutar hoodice, svaki je od 300 proizvedenih komada jedinstven i autentičan, što je moguće provjeriti skeniranjem NFC taga pametnim telefonom. Dodatnu personalizaciju donose posebni dodaci – bedževi, koji predstavljaju Infobipovih 70-ak ureda diljem svijeta.

Unisex hoodica napravljena je od stopostotnog francuskog frotir pamuka, oversized kroja dostupna isključivo u plavoj boji s Infobip Worldwide logom na prednjoj strani. Sve informacije o limitiranoj seriji Infobipovih hoodica nastalih u kolaboraciji s IUTD Studios i o personaliziranim dodacima dostupne su na web stranici. Hoodice su u online prodaji od utorka, 22. studenog 2022.

Ne propustite

Trendovi

Poznati domaći brend DeLight, uvijek je prva stanica kada su u pitanju odijela.

Fashion report

Ivan Alduk, poznati hrvatski dizajner neumorno već preko 15 godina gradi prepoznatljivu estetiku svog dizajnerskog rukopisa koji u svakoj novoj sezoni donosi razvoj, promjenu...

Fashion report

Zvijezde Lei Lou proljeća, sada je već jasno, bit će divne haljine od najfinije, rastezljive svile, ali i proljetna odijela koja donose jednu sasvim...

Zdravstveni karton

Dolazi vrijeme za uživanje u sunčanim danima i šetnji, ali dosadni žuljevi mogu biti prava smetnja.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.