Savjeti i preporuke

Salon Expert i L’Oréal Professionnel Paris godinama su predvodnici revolucije u svijetu kose

Pod okriljem L’Oréal Professionnela nastali su Salon Expert saloni, koji s brandom dijele viziju, potrebu za stalnim usavršavanjem i težnju za postizanjem najboljih rezultata te djeluju kao most između L’Oréal Professionnela i krajnjih klijenta

Etablirani pariški brand L’Oréal Professionnel sinonim je za kvalitetu, stručnost, inovativna rješenja, ali i uvijek zadovoljne klijente. Pod okriljem L’Oréal Professionnela nastali su Salon Expert saloni, koji s brandom dijele viziju, potrebu za stalnim usavršavanjem i težnju za postizanjem najboljih rezultata te djeluju kao most između L’Oréal Professionnela i krajnjih klijenta. Riječ je o salonima koji neprekidno ulažu u vlastiti razvoj, edukaciju o najnovijim tehnikama i trendovima te koriste L’Oréal Professionnel proizvode. Time su zajamčeni vrhunski rezultati za sve vrste usluga: bojenja kose, pramenova, balayagea ili njege kose.

Antonio Brtan, Martina Rendeli, Josipa Rebić, Ana Androsević, Karolina Krupnicki Jurić (L’Oréal Adria)

U svrhu stalne nadgradnje, jučer je održana digitalna radionica koju je održao Tomislav Pancirov, konzultant za digitalne komunikacije i brendiranje, poznat po režiranju i snimanju dinamičnih Instagram Reelsa u kojima je fokus uvijek na emociji gledatelja. U predivnom interijeru poznatog zagrebačkog restorana Dubravkin put, predstavnici Salon Experta imali su priliku u predavanju Tomislava Pancirova saznati više na temu emocionalnog brendiranja za salone i brand arhetipa sa svjetskim primjerima uspješnog brendiranja u industriji luksuza.

Važnost kontinuiranog učenja i ulaganja u Salon Expert ističe i Renata Novak, Development Manager Profesionalne divizije L’Oréala: „L’Oréal Professionnel oduvijek je bio usmjeren na frizere. Oni su centar našeg poslovanja i naša želja i dužnost je omogućiti im sve alate koji su potrebni, da oni svoju viziju mogu prenijeti na klijentice i omogućiti im ono najvažnije, da se one osjećaju bolje. Konstantno ulažemo u njihov razvoj u svakom aspektu pa tako i danas u sklopu ove Salon Expert večere, odlučili smo im ponuditi digital edukaciju koja će im omogućiti da budu kompetitivni i spremni na sve digitalne izazove s kojima se susreću u svom poslovanju.“

Sinoćnja digitalna radionica bila je savršen spoj ugodnog i korisnog. Nakon edukativne digitalne radionice na kojoj su okupljeni mogli naučiti kako se prilagoditi modernom poslovanju, uslijedili su večera i ugodno druženje, koje je poslužilo i kao razmjena iskustava i ideja.

Biti u koraku s vremenom zasigurno je postulat kojim se brand L’Oréal Professionnel vodi. Rođen je u Parizu, mjestu koje diktira trendove i postavlja ljestvicu kvalitete. Među bogatom ostavštinom L’Oréal Professionnel-a ističu se: prva bezopasna boja za kosu, prva hladna trajna, prve škole i natjecanja, izvorna tehnika French Balayage. Naglasak na ekološkoj osjetljivosti, poticaj salonima u kojima se klijenti osjećaju uvaženo i poštovano, razlozi su zbog kojih je L’Oréal Professionnel brand koji već desetljećima postavlja kriterije u svijetu kose.

Foto: Petra Ria

Ne propustite

Savjeti i preporuke

Dobra je vijest da ne morate ići na tretmane kako bi dobili masažu lica jer ju možete napraviti i sami, a masaža lica je...

Život u dvoje

Najgore što se može napraviti je pokušati prerano postati prijatelj, dajte si vremena

Darivanje

Vjerujemo kako će MOMMY kolekcija olakšati izbor kozmetičkih proizvoda svim budućim majkama i dojiljama koje traže učinkovite, ali sigurne i neškodljive proizvode, provjerenih prirodnih...

Savjeti i preporuke

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen.

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version